جمعه ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

گروه حوادث: موتورسوار حرفه‌ای که در جریان یک برنامه نمایشی دچار حادثه‌ای شدید شده و بیش‌از 20 متر به هوا پرتاب شده بود، بعد از برخورد با زمین، به طرز معجزه آسایی از مرگ رهایی یافت

حوادث خارجی

حوادث خارجیاین حادثه هنگام برگزاری یک برنامه نمایشی در پارک بتو کاررو در جنوب شرق برزیل رخ داد. در جریان این نمایش 2 موتورسوار حرفه‌ای قصد داشتند با سرعت زیاد از بین 3 خودرو که با فاصله کمی از همه و از روبه‌رو در حرکت بودند عبور کنند و به اجرای نمایش بپردازند. درحالی‌که عده زیادی از مردم شهر برای تماشای این نمایش در محل حاضر شده بودند، هر سه خودروی قرمز رنگ از آن سوی میدان شروع به حرکت کردند و با سرعت به طرف دیگر میدان نمایش که موتورسوارها در آنجا بودند، به راه افتادند. وقتی سرعت آنها به اوج رسید، هر دو موتورسوار با سرعت زیاد به طرف خودروها حرکت کردند و این در حالی بود که مردم با هیجان نمایش را تماشا می‌کردند. درحالی‌که موتورها به‌خودروها نزدیک شده بودند، یکی از موتورسواران در انتخاب مسیر دچار اشتباه شد و همین مسئله باعث شد هنگام عبور از میان خودروها که فاصله بسیار کمی از هم داشتند، با یکی از آنها برخورد کند. به‌دنبال این حادثه، موتورسیکلت روی زمین افتاد و مرد موتورسوار به‌علت شدت تصادف به هوا پرتاب شد.

مسئول برگزاری این نمایش بعد از حادثه به خبرنگاران گفت: شاهدان که با حیرت این صحنه را تماشا می‌کردند دیدند که چطور مرد موتورسوار بعد از تصادف به ارتفاع بیش از 20 متر به هوا پرتاب شد و چند متر آن‌طرف‌تر با سر به زمین مسابقه برخورد کرد. او ادامه داد: به‌دنبال این حادثه وحشتناک، تیم‌های امدادی به کمک مرد موتورسوار شتافتند اما او در گوشه‌ای افتاده و حرکت نمی‌کرد. برای همین وی را به سرعت به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال دادند و درحالی‌که همه تصور می‌کردند او جان خود را از دست داده است اما این مرد به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند. براساس این گزارش، بعد از چند ساعت معاینات پزشکی در بیمارستان، معلوم شد که مرد موتورسوار هیچ آسیب جدی ندیده است و او بعد از یک روز بستری‌شدن در بیمارستان، از آنجا مرخص شد و به سر کار خود برگشت.

کد خبر 152777
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز