گروه حوادث: مرد فرانسوی در جنایتی هولناک پسر سه‌ساله خود را داخل ماشین لباسشویی انداخت و با روشن کردن آن، باعث مرگ پسرش شد.

حوادث خارجی

جمعه شب گذشته، ماموران پلیس منطقه میو در نزدیکی پاریس، در جریان مرگ مرموز پسربچه‌ای سه‌ساله قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. در حالی که والدین پسربچه مدعی بودند که پسرشان به نام باستین بر اثر سقوط از پله‌ها کشته شده است، ماموران به تحقیق در این زمینه دست زدند و متوجه شدند علت مرگ پسربچه چیزی جز سقوط از پله‌ها بوده است. یکی از همسایه‌ها در جریان تحقیقات به ماموران گفت: باستین به خاطر اینکه در مهدکودک برای مربی‌‌اش دردسر ایجاد کرده بود از سوی پدرش تنبیه شد. آن شب، مادر باستین در حالی که پسرش را در آغوش گرفته بود، نزد من آمد و مدعی شد که پسرش از پله‌ها سقوط کرده است. من باستین را در آغوش گرفتم و متوجه شدم که بدنش یخ کرده است، برای همین به ماجرا شک کردم و بعد از چند‌دقیقه از زبان زن همسایه شنیدم که شوهرش، پسربچه سه‌ساله‌شان را تنبیه کرده و بعد از قرار دادن او در ماشین لباسشویی، آن را روشن کرده است.

با این اطلاعات، ماموران پلیس مادر و پدر باستین را که به غیر از این پسربچه، صاحب 6فرزند دیگر هم هستند بازداشت کردند و به‌ تحقیقات در این زمینه ادامه دادند. آنها در بازرسی خانه متهمان، آثاری به دست آوردند که نشان می‌داد پدر بی‌رحم، فرزند خردسالش را با قرار دادن در ماشین لباسشویی به قتل رسانده است. این در حالی بود که مادربزرگ باستین مدعی بود: دامادم همیشه می‌گفت که باستین یک فرزند ناخوانده است. روزی که او به دنیا آمد، پدرش مست بود و وقتی به او گفت که صاحب یک پسر شده، گفت که او را نمی‌خواهد. پدر باستین هیچ‌وقت او را دوست نداشته، به همین دلیل دست به این جنایت زده است.

با تکمیل تحقیقات، قاضی پرونده پدر 33 ساله را به اتهام قتل پسربچه سه‌ساله‌اش بازداشت و برای همسر او نیز به اتهام کوتاهی در نجات پسرش و جلوگیری ‌نکردن از مرگ او، قرار قانونی صادر کرد. در حالی که پدر جنایتکار همچنان مدعی است که او فرزندش را به قتل نرسانده و وی فقط از پله‌ها سقوط کرده است، هر دو متهم راهی بازداشتگاه شده‌اند و فرزندانشان نیز برای مراقبت در اختیار سازمان مربوطه قرار‌گرفته‌اند.

کد خبر 152587
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز