همشهری آنلاین: مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه امروز آب گرفتگی خاصی که سبب تشدید ترافیک شود، نداشتیم گفت: ترافیک صبحگاهی امروز به دلیل بارش باران و کندی حرکت نسبت به روزهای قبل سنگین‌تر بود

باران -  ترافیک

مهندس همایون فتاحی با بیان این مطلب اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک از نخستین ساعات روز در آماده باش کامل قرار دارد و خوشبختانه با همگاهنگی‌های خوبی که صورت گرفته است امروز آب گرفتگی شدید و خاصی که منجر به ایجاد و تشدید ترافیک شود، نداشتیم.

وی افزود: البته آب گرفتگی‌هایی در سطح شهر وجود داشت، مانند میدان هفت تیر و بزرگراه شهید صدر اما نسبت به رفع مشکل سریعا اقدام شد و مورد خاصی نبود که ترافیک را تشدید کند.

فتاحی ادامه داد: به دلیل بارش شدید باران، رانندگان با احتیاط بیشتر حرکت می‌کردند که این مساله منجر به کندی ترددها و افزایش ترافیک در شهر شد.

به گزارش تهران سما، مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: ترافیک صبحگاهی در بزرگراه‌های شهید زین الدین شرق به غرب، شهید همت هر دو محور ، رسالت شرق به غرب، شهید حکیم غرب به شرق، شهید بابایی، نیایش ، جلال آل احمد، شهید نواب، امام علی(ع)، شیخ فضل الله نوری، بسیج، شهید اشرفی اصفهانی، یادگار امام (ره) و شهید چمران سنگین بوده است.

وی افزود: امروز همچنین ساعات پیک ترافیک صبحگاهی تغییر داشت و ترافیک در شهر زودتر شروع شده و دیرتر نیز تمام شد.

فتاحی خاطر نشان کرد: با توجه به ادامه بارش باران و کشش معابر، پیش بینی افزایش ترافیک عصر گاهی نیز می‌شود که امیدواریم شهروندان با استفاده بیش تر از حمل و نقل عمومی به تسهیل ترددها در شهر کمک کنند.

وی تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل و عمومی امروز صبح با تمام ظرفیت به شهروندان خدمات رسانی کردند و در نقاطی که با تجمع مسافران مواجه بودیم ناوگان کمکی اعزام شده است.

کد خبر 151631
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز