گروه حوادث: اعضای یک باند بزرگ قاچاق تجهیزات ماهواره به کشور در شهر اصفهان دستگیر شدند.

ماهواره

ماموران در بازرسی از انبار این شبکه بیش از 24 هزار قطعه از این تجهیزات را کشف کردند و تلاش برای دستگیری اعضای فراری باند ادامه دارد.

چندی پیش، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان پس از چندین ماه فعالیت شبانه‌روزی و کار پلیسی موفق شدند یک باند قاچاق تجهیزات ماهواره به کشور را شناسایی کنند.

شواهد حکایت از این داشت که اعضای این شبکه محموله‌های خود را از جنوب کشور به اصفهان منتقل کرده و در انبار خود نگهداری و سپس بین نصابانی که با آنها ارتباط دارند توزیع می‌کنند. با جمع‌آوری این اطلاعات ماموران پس از شناسایی انبار قاچاقچیان با مجوز قضایی وارد آنجا شدند و دو نفر از اعضای اصلی باند را دستگیر کردند.

ماموران در بازرسی از انبار، تعداد 24 هزار و 529 قطعه تجهیزات ماهواره شامل، 3 هزار و 978 دستگاه ریسیور، 19هزار و 490 عدد ال‌ان‌بی، یک هزار و 69 عدد کارت ریسیور، پایه‌گردان دیش، کنترل ریسیور، و برد کوچک و بزرگ به همراه 11 کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق و تاریخ گذشته کشف کردند.

سردار کرمی فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و تحقیقات برای بازداشت اعضای دیگر این باند ادامه دارد.

کد خبر 151549
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز