سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

گروه حوادث: رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کاهش 40 درصدی حضور و فعالیت اراذل و اوباش، از کاهش 13 درصدی جرائم خشن در تهران خبر داد.

سردار حسین ساجدی‌نیا

سردار حسین ساجدی‌نیا ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز نظارت همگانی 197 در جمع خبرنگاران گفت: در 2 هفته گذشته 8 طرح ارتقای امنیت محلات در سطح شهر تهران اجرا شد که یکی از آنها برخورد با قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌های فاقد مجوز بود. در این طرح مشخص شد، حدود 466 قهوه‌خانه و رستوران فاقد مجوزهای لازم بوده‌اند که در این میان 60 قهوه‌خانه و رستوران متخلف با دستور مقام‌قضایی پلمب شدند. همچنین 146 قهوه‌خانه و رستوران نیز اخطاریه پلمب دریافت کردند و مابقی به صنف مربوطه معرفی شدند تا پس از دریافت مجوز ادامه کار دهند.

ساجدی‌نیا همچنین از کشف بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای خبر داد و افزود: مأموران پلیس امنیت یک باند بزرگ تکثیر غیرمجاز بازی‌های رایانه‌ای غربی را شناسایی و منهدم کردند که در این راستا 5 عضو این باند دستگیر شدند.

کاهش 40 درصدی فعالیت اوباش

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کاهش 40 درصدی حضور و فعالیت اراذل و اوباش در سطح پایتخت، گفت: با انجام اقدامات و طرح‌های متعدد در 8 ماه گذشته شاهد کاهش حضور این افراد در سطح شهر هستیم و این در حالی است که جرائم خشن نیز کاهش 13درصدی داشته است.ساجدی‌نیا با اشاره به شهادت 2نفر از ماموران نیروی انتظامی در جریان تعقیب و گریز یک خودرو گفت: چند روز پیش در یکی از مأموریت‌ها مأموران گشت به یک خودرو مظنون و به تعقیب سرنشینان آن پرداختند. مأموران برای توقف خودرو اقدام به تیراندازی کردند اما خودروی مأموران واژگون و متأسفانه 2 نفر از نیروهای پلیس در این حادثه شهید شدند. البته کمی جلوتر مأموران موفق شدند سرنشینان پراید را شناسایی و دستگیر کنند. 

کد خبر 151216
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز