همشهری آناین: اسامی 14 والیبالیست تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ژاپن از سوی ولاسکو اعلام شد.

والیبال

 به گزارش فارس، خولیو ولاسکو اسامی 14 بازیکن اعزامی تیم ملی ایران به رقابت های جام جهانی ژاپن را اعلام کرد که اسامی آنها به این شرح است:

امیر حسینی، سید محمد موسوی، علی حسین، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، علیرضا نادی، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، مهدی مهدوی، آرش کشاورزی، حسام بخششی، سید مهدی بازارگرد، آرش کمالوند و پوریا فیاضی

 مردان والیبال ایران چهارشنبه 25 آبان از ساعت 10 تا 11:30 یک جلسه تمرین سبک خواهند داشت و سپس ساعت 16:30 از طریق فرود گاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران را به مقصد ابوظبی امارات ترک می کنند و از ابوظبی مستقیم به ناگویای ژاپن که محل برگزاری دور اول بازی های ایران است، پرواز می کنند تا در ساعت 13:30 روز پنجشنبه وارد این شهر شوند.

 امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران از شیطنت ژاپنی‌ها در خصوص ایجاد خلل در برنامه سفر تیم ایران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اولین بازی ما با ژاپن میزبان مسابقات است، آنها با عوامل مختلف تا به این لحظه سعی کردند تا سفر را برای ما مشکل کنند. ابتدا طوری دعوتنامه را برای ما فرستادند که برنامه بازی‌های تدارکاتی ما با تیم ملی چین لغو شود و سپس با گرفتن پروازهای طولانی مدت و تقسیم کردن تیم به چند گروه سعی کردند تا طوری برنامه‌ها را بچینند که تیم ما خسته به مسابقه اول برسد.

وی ادامه داد: به همین خاطر ما مجبور شدیم خودمان بلیت تهیه کنیم. در صورتی که تهیه بلیت وظیفه میزبان مسابقات است. خوب است هنوز دو ماه هم از میزبانی بی‌نقص ما از ژاپنی‌ها در رقابت‌های قهرمانی آسیا نمی گذرد و آنها این چنین رفتار کردند. به هر حال ما هم کوتاه نمی‌آییم و با اعتراض و شکایت به فدراسیون جهانی این جریان را پیگیری می‌کنیم.

 در این رقابت‌ها علاوه بر ایران (قهرمان آسیا)، چین (نایب قهرمان آسیا)، ژاپن (میزبان)، برزیل (قهرمان آمریکای جنوبی)، صربستان (قهرمان اروپا)، ایتالیا (نایب قهرمان اروپا)، کوبا (قهرمان امریکای شمالی و مرکزی)، امریکا ( نایب قهرمان شمالی و مرکزی)، آرژانتین (نایب قهرمان امریکای جنوبی)، مصر (قهرمان افریقا)، روسیه و لهستان (به انتخاب و تصمیم مشترک فدراسیون جهانی) حضور دارند و تیم ایران در مرحله اول در شهر ناگویا به مصاف ژاپن، کوبا و صربستان می رود و سپس در سه مرحله بعدی با دیگر تیم‌ها به صورت دوره‌ای مسابقه می دهد و در آخر تیمی که امتیاز بیشتری داشته باشد قهرمان این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 151187
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز