سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۵ - ۲۰:۰۸
۰ نفر

مهدی‌ربوشه: مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: «اگر مشکل ما را با قوانین حل نکنند، نه‌تنها مقابل پاس بلکه از حضور در تمامی رقابت‌های لیگ‌برتر انصراف خواهیم داد.»

تصمیم مسعود رضاییان به دنبال شنیدن خبر انجام بازی امید ایران با بلاروس در روز چهارشنبه 18 بهمن جنبه عملی به خود گرفت. رضاییان می‌گوید: «طبق هماهنگی‌هایی که داشتیم قرار بود روز یکشنبه 15 بهمن سه بازیکن فولاد که در اردوی تیم امید به سر می‌برند به خوزستان برگردند تا در تمرینات باشگاهی حضور یابند اما متأسفانه با بدقولی مواجه شدیم.

مدیرعامل فولاد در توضیح این مشکل تصریح می‌کند: «با مسئولان تیم امید طبق قرار قبلی تماس گرفتیم اما آن‌ها مجوز بازیکنان فولاد را صادر نکردند و اجازه ندادند آنها از کمپ تیم ملی خارج شوند. البته شخصاً با وینگو صحبت کردم، او هم به طور ضمنی قول داد تا به تأخیر انداختن فولاد - پاس را از فدراسیون فوتبال درخواست کند.»

اظهارات رضاییان در حالی جنبه تهدید به خود گرفته که فولاد خوزستان در قعر جدول و در آستانه سقوط به لیگ دسته یک قرار دارد.

در حال حاضر عادل کج‌کلاه، محسن حمیدی و مهدی چمن‌آرا سه بازیکن اصلی فولاد در اردوی امید به سر می‌برند و پژمان منتظری هم که برای دیدار تدارکاتی روز چهارشنبه تیم ملی بزرگسالان ایران برابر بلاروس به اردوی تیم ملی فرا خوانده شده، یکی دیگر از غایبان فولاد به شمار می‌رود.

غیبت این چهار بازیکن، گویا اعتراض شدید سرمربی پرتغالی فولاد را به دنبال داشته تا جایی که از رضاییان خواسته هرچه زودتر بازیکنان ملی‌پوش فولاد را بازگرداند.

اگرچه وینگو ضمن یک تماس تلفنی به مدیرعامل فولاد وعده‌هایی داده اما طبق آخرین خبرها تمامی بازی‌های لیگ برتر جمعه همین هفته برگزار خواهد شد. آلبرت، مسئول اجرایی سازمان لیگ می‌گوید: «همه بازی‌ها در تاریخ بیستم بهمن‌ماه انجام می‌شود، حتی بازی
فولاد - پاس.»

علیرضا اسدی، سرپرست تیم امید هم راجع به تهدید باشگاه فولاد می‌گوید: «تیم ملی حکم پدری دارد. دعوای پسر با پدر جز هزینه چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت. چرا که حتی اگر طبق خبرهای قبلی امید و بزرگسالان کرواسی هم حریف دو تیم ملی ما می‌شدند، این بازی‌ها در روز چهارشنبه انجام می‌شد.»

اسدی ادامه می‌دهد: «تهدید فولادی‌ها که البته من از جهاتی به آن‌ها حق می‌دهم در نهایت به ضرر خود آن‌ها تمام می‌شود.» سرپرست تیم امید در رابطه با قول و قرار وینگو با رضاییان برای به تأخیر افتادن دیدار فولاد برابر پاس ضمن ابراز بی‌اطلاعی می‌گوید: «اگر قرار بر این بود ما باید برای نصف تیم‌های لیگ واسطه می‌شدیم تا بازی‌هایشان به تأخیر بیفتد.»

اسدی به مهلت دوروزه فولادی‌ها برای در اختیار داشتن این  چهار بازیکن اشاره می‌کند و می‌گوید: «دیدار ایران -‌ بلاروس روز چهارشنبه برگزار می‌شود، پس فولادی‌ها می‌توانند دو روز قبل از شروع مسابقه‌شان با پاس بازیکنان اصلی‌شان را در اختیار داشته باشند.»

این گفته‌ها در حالی است که اکثر تیم‌های لیگ برتر روز پنج‌شنبه یعنی یک روز قبل از بازی به خودشان استراحت می‌دهند.

مدیرعامل فولاد ضمن تأیید این مسئله تأکید می‌کند: «روز پنج‌شنبه فولاد تمرین نمی‌کند. اگر بازی ما که تا سقوط فاصله‌ای نداریم به تأخیر نیفتد در ادامه از حضور در تمامی رقابت‌ها انصراف خواهیم داد تا حداقل شرمنده مردم خوزستان نباشیم. این کار هر هزینه‌ای که در بر داشته باشد حداقل به مردم ما ثابت می‌کند که ما چه مشکلاتی داشته‌ایم.»

در حالی که سرپرست تیم امید با این استدلال که انجام دو بازی ملی در روز سه‌شنبه و چهارشنبه مشکلات زیادی را به لحاظ سازماندهی ایجاد می‌کرد، قصد دارد توجیه مناسبی برای فولادی‌ها داشته باشد، رضاییان قاطعانه می‌گوید: «این یک تهدید نیست، تکلیف ما باید روشن شود.»

کد خبر 15088

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز