همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان سنجش از اجرای تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کنکور 90 برای دوره های روزانه و شبانه خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش در این مرحله حدود چهار هزار و 100 نفر است که در 40 مرکز آموزش عالی پذیرفته می‌شوند.

آزمون

دکتر سید جلال طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: جزئیات تکمیل ظرفیت این رشته ها دوشنبه 16 آبان منتشر می شود.

وی افزود: این مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 90 برای دوره های روزانه و شبانه در 40 موسسه و مرکز آموزش عالی است که از این تعداد 17 مرکز آموزش عالی جدیدالتاسیس هستند.

معاون سازمان سنجش اضافه کرد: افراد و داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شده و یا پذیرفته نشده قرار گرفته اند می توانند در تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنند. ظرفیت این مرحله حدود چهار هزار و 100 نفر است.

وی تاکید کرد: دوره های پذیرش در این مرحله، دوره های روزانه و شبانه است و این دوره ها غیر از دوره های پیام نور ، مجازی و غیرانتفاعی است.

طباطبایی اضافه کرد: جزئیات مراحل اجرایی تکمیل ظرفیت از روز دوشنبه 16 آبان اعلام می شود و داوطلبان در روزهای آتی می توانند انتخاب رشته کنند.

وی یادآور شد: در اطلاعیه سنجش، رشته‌های تحصیلی جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای شماره 2 و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در دوره‌های روزانه و شبانه آزمون سراسری 90 اعلام می شود.

معاون سازمان سنجش گفت: داوطلبان می‌توانند در محدوده زمانی که در اطلاعیه سازمان سنجش مشخص خواهد شد از طریق سایت اینترنتی این سازمان به نشانی: WWW.Sanjesh.org با توجه به مفاد اطلاعیه نسبت به انتخاب رشته اینترنتی خود اقدام کنند.

کد خبر 149966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز