همشهری آنلاین: سرخپوشان پایتخت که این روزها با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند در روزهای آینده شاهد اتفاقات جدید خواهند بود؛ بازگشت کریم باقری و احمدرضا عابدزاده.

به گزارش همشهری آنلاین این روزها بحث حضور کریم باقری در پرسپولیس مطرح شده است. می‌گویند قرار است کریم باقری به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود و کاپیتان سابق پرسپولیس در گفتگو با "گل" مذاکره با این باشگاه را تأیید کرده است.

  • آقای باقری؛ بحث حضور شما در پرسپولیس صحت دارد؟

- این خبر صحت دارد یعنی منظورم این است که باشگاه پرسپولیس با من صحبت کرده است ولی من هنوز چیزی نگفتم و تصمیمی نگرفته‌ام. من باید این موضوع را به طور کامل بررسی کنم و با بعضی‌ها مشورت داشته باشم. باید ببینم که حضورم کنار پرسپولیس مفید است یا خیر.

  • کدامیک از مسئولان پرسپولیس با شما مذاکره کرده است؟

- آقای پروین با من در این مورد صحبت کرد. ما روز چهارشنبه حرف زدیم و قرار شد صحبت‌های بعدی پس از دیدار پرسپولیس و داماش گیلان انجام شود.

  • پروین به شما چه گفت؟

- علی آقا گفت که به پرسپولیس بیایم و ظاهرا قرار است احمدرضا عابدزاده هم به تیم اضافه شود. در حال حاضر این بحث مطرح است که من و احمدرضا به کادر فنی اضافه شویم.

  • آیا عابدزاده می‌آید؟

- من برنامه عابدزاده را نمی‌دانم ولی گفتم که او هم مدنظر باشگاه قرار دارد. من هم مشکلی ندارم ولی باید مشورت کنم.

  • کی قرار است به پرسپولیس جواب دهید؟

- فکر می‌کنم تا یکی، دو روز آینده همه چیز مشخص شود.

  • خودتان دوست دارید به پرسپولیس برگردید؟

- من هم مثل خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس دوست دارم به این تیم کمک کنم ولی همانطور که گفتم باید در این زمینه فکر کنم. پرسپولیس شرایط خاصی دارد و نمی‌توان به همین راحتی وارد این تیم شد.

کد خبر 149605

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز