گروه اجتماعی: دو دانش‌آموز دبیرستانی در چابهار بر اثر آتش‌سوزی در خوابگاه مدرسه جان خود را از دست دادند.

آتش‌سوزی

در این آتش‌سوزی سه دانش‌آموز دیگر نیز به ‌شدت مجروح شدند. براساس گزارش‌های رسیده از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دانش‌آموزان مصدوم این حادثه با آمبولانس به زاهدان منتقل شدند اما این مصدومان به‌وسیله‌ای احتیاج داشتند که در فضای استریل آنان را به بیمارستان سوانح و سوختگی برساند که متأسفانه چنین وسیله‌ای وجود نداشت.

پرواز‌های رفت و برگشت زاهدان - چابهار صبح‌ها صورت می‌گیرد و از آنجا که مسیر زمینی چابهار تا زاهدان 700 کیلومتر است انتقال این دانش‌آموزان با آمبولانس قطعا در آینده آنان را با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد کرد. این درحالی است که محمد جهانشاهی یک مقام مسئول در آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با مهر گفت: این واقعه بر اثر اتصال سیم‌های برق، حوالی صبح چهارشنبه در خوابگاه دبیرستان وابسته به دانشگاه بین‌المللی علوم دریانوردی چابهار رخ داد که طی آن دو دانش‌آموز به‌نام‌های قاسم حیرتی و قنبر قریب جان باختند.

وی ادامه داد: همچنین سه دانش‌آموز دیگر به‌نام‌های برهان‌الدین بلیده، فرشید درزاده و جمال رئیسی نیز به‌دلیل سوختگی شدید به یکی از بیمارستان‌های مرکز استان در زاهدان اعزام شدند.

در سال گذشته نیز وقوع آتش‌سوزی در مدرسه شبانه‌روزی چاه‌رحمان واقع در بخش نصرت‌آباد سیستان و بلوچستان منجر به کشته‌شدن یک دانش‌آموز شد که هنوز مقصران این حادثه شناسایی نشده‌اند.

کد خبر 149541
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز