آرش برهانی جزو معدود‌بازیکنان استقلال است که معمــولا به نیمکت‌نشینی‌هایش واکنش نشان می‌دهد.

فوتبال

او در بازی با ملوان در ترکیب ثابت قرار داشت ولی بعد از نیمکت نشینی مقابل راه‌آهن با حرف‌های کنایه آمیز گفت: «نمی‌دانستم پاداش گلزنی‌ام به ملوان، نیمکت نشینی برابر راه‌آهن خواهد بود.»

حرف‌های برهانی در نهایت واکنش پرویز مظلومی را به همراه داشت و سرمربی آبی‌ها حاضر نشد این بازیکن را به اصفهان ببرد.

حالا حرف و حدیث‌های زیادی در مورد برهانی وجود دارد و گویا شرایط فعلی برای این بازیکن راضی‌کننده نیست. در این میان باشگاه تراکتورسازی تمایل به جذب مهاجم استقلال دارد، در ضمن مدیر برنامه‌های برهانی هم به‌دنبال ترانسفر او به یکی از تیم‌های اماراتی است و گویا یکی از تیم‌های این کشور قرار است درخواست رسمی خود را به باشگاه استقلال ارائه دهد. برهانی هم با نیمکت‌نشینی‌های فصل جاری تمایل به جدایی از استقلال دارد ولی به‌نظر می‌رسد که مسئولان باشگاه مخالف از دست دادن برهانی هستند.

تکذیب جدایی

وقتی استقلال ابتدای فصل، ستاره‌های لیگ برتر را به خدمت گرفت، قابل پیش‌بینی بود که نیمکت نشینی بعضی از بازیکنان برای این تیم دردسرساز شود. با این حال منصور پورحیدری سرپرست استقلال که در این تیم نقش مهمی در از بین بردن حاشیه‌ها دارد، موضوع جدایی برهانی از جمع آبی‌ها را تکذیب می‌کند. او می‌گوید: «چه دلیلی دارد برهانی از استقلال جدا شود؟

او در بازی مقابل ذوب‌آهن با نظر مظلومی همراه تیم نبود و مشکلی برای حضور در دیدارهای آتی ندارد. آرش یک بازیکن بزرگ است و تا به امروز تصمیمی در خصوص کنار گذاشتن او از استقلال نداشته‌ایم. ما برای موفقیت در فصل جاری به برهانی مثل دیگر بازیکنان خود نیاز داریم.» او در مورد مصاحبه‌های اعتراض آمیز برهانی می‌گوید:

«هر بازیکنی باید در اختیار باشگاه باشد و به تصمیمات کادر فنی احترام بگذارد.» پورحیدری در پاسخ به این سؤال که آیا از پیشنهاد یک تیم اماراتی به برهانی خبر دارید، تاکید می‌کند:«من چیزی در این مورد نشنیده‌ام و باید با مسئولان باشگاه حرف بزنم. البته اگر پیشنهادی مطرح باشد ابتدا باید مظلومی به‌عنوان نفر اول کادر فنی نظر بدهد و باشگاه هم در مرحله بعدی تصمیم‌گیری خواهد کرد.»

پورحیدری در پاسخ به این سؤال که شما با ماندن برهانی موافقید یا جدایی او، می‌گوید:«اجازه بدهید در این مورد حرف نزنم.» برهانی بعد از بازی با ذوب‌آهن هنوز در تمرین استقلال شرکت نکرده و پورحیدری در مورد دلایل غیبت این مهاجم می‌گوید: «آرش مشکل شخصی دارد و در این مورد با کادر فنی هماهنگ کرده است. او چند روز مرخصی گرفت و از امروز در تمرین استقلال حاضر خواهد شد.»پورحیدری سعی دارد آرامش در اردوی استقلال حاکم باشد ولی‌ ادامه این روند احتمال جدایی برهانی از این تیم را بیشتر می‌کند. از طرفی مظلومی مهاجمان آماده‌ای مثل فرهاد مجیدی و میلاد میداوودی دارد و استفاده از آنها همیشه برای سرمربی استقلال در اولویت قرار دارد.‌

از سوی دیگر روز گذشته اکثر اعضای هیات‌مدیره استقلال به تمرین این تیم رفتند تا برای اولین بار با بازیکنان ملاقات کنند. به نظر می‌رسد دلیل اینکه تمرینات روزهای اخیر استقلال پشت درهای بسته برگزار شده، همین موضوع بوده است.

رؤیای کاپیتانی

یکی از نکات جالب دیدار استقلال و ذوب‌آهن زمانی بود که فرهاد مجیدی از زمین بیرون آمد و اسماعیل شریفات در عین ناباوری بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. شریفات در این مورد می‌گوید: «آقا فرهاد می‌خواست بیرون بیاید و فکر کردم بازوبند را به من می‌دهد تا بدهم به دست بزرگ‌ترهای تیم اما مجیدی دستور داد که بازوبند را به دستان خودم ببندم. من هم نمی‌توانستم چیزی بگویم و باید اطاعت می‌کردم. باور کنید کاپیتانی استقلال رؤیای زندگی‌ام بود و برای چند دقیقه به این‌رؤیا رسیدم.»

کد خبر 149344
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز