گروه سیاسی: در راستای سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، دیروز اعضای هیات دولت به همراه معاون اول رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه سفر کرده و جلسه‌ هیات دولت را به‌منظور اتخاذ تصمیماتی جهت پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر این استان برگزار کردند.

در این جلسه محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه پیوندی شکوهمند میان امت و رهبری در استان کرمانشاه به نمایش گذاشته شد، به اهمیت موضوع اشتغال در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برای رسیدگی و پیگیری ویژه مسئله اشتغال در استان کرمانشاه علاوه بر مصوبات جلسه هیات دولت در استان، یکی از جلسات شورای‌عالی اشتغال را به رفع موانع اشتغال در استان اختصاص خواهیم داد تا همه مشکلات مربوط به اشتغال در این استان به شکل ویژه بررسی شود.

به گزارش ایسنا، وی همچنین مهار آب‌های مرزی و احداث سد در کرمانشاه را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از موضوعات بسیار حائز اهمیت پس از احداث سد این است که آب‌های پشت سدها به مزارع هدایت شود که این موضوع مورد تاکید رئیس‌جمهور است. در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین حجازی با اشاره به شرایط استان کرمانشاه گفت: این استان دارای کاستی‌هایی در برخی از شاخص‌هاست که امیدواریم هیات دولت در این جلسه بتواند مصوباتی برای پیشرفت و آبادانی استان به تصویب برساند.

کد خبر 148974
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز