سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: عصر امروز سه‌شنبه 26مهر، یک فروند هواپیمای مسافربری ایران ایر که حامل 94 مسافر از مسکو به تهران بود به دلیل بروز نقص فنی بدون بازشدن چرخ جلو در فرودگاه مهرآباد تهران فرود اضطراری کرد.

هواپیما

به گزارش مهر، یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 727 ایران‌ایر که عصر امروز سه‌شنبه از مسکو به تهران در حال حرکت بود به دلیل بروز نقص فنی و بازنشدن چرخ جلو مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد تهران شد.

بر پایه این گزارش، با همکاری فرودگاه مهرآباد پرواز بوئینگ 727 ایران ایر با مهارت خلبان بدون هیچگونه تلفات جانی و یا خسارت مالی در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

شاهرخ نوش آبادی ضمن تایید فرود اضطراری پرواز مسکو - تهران، گفت: پرواز 727 ایران ایر حامل 94 مسافر و 19 خدمه پروازی بود که به دلیل بروز نقص فنی در چرخ جلوی آن مجبور به فرود در فرودگاه مهرآباد تهران شد.

مدیرروابط عمومی ایران ایر، اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری فرودگاه مهرآباد و مهارت خلبان ایرانی این پرواز هیچگونه خسارت مالی و جانی وارد نشد و هم اکنون نیز بررسی ها در این زمینه آغاز شده است.

نوش آبادی تاکید کرد: با توجه به فرود بدون چرخ پرواز ایران ایر در فرودگاه مهرآباد، هواپیما برای بررسی و کارشناسی در حال انتقال به آشیانه است.

وی افزود: مسافران این پرواز نیز هم اکنون به سالن شماره 1 فرودگاه مهرآباد منتقل شده اند.

مدیرروابط عمومی ایران ایر به این مطلب هم اشاره کرد که مسافران پرواز مسکو - تهران پس از فرود سالم در فرودگاه مهرآباد تهران، برای مهارت خلبان دست زدند.

نوش آبادی تصریح کرد: پرواز مسکو - تهران در ساعت 11و 50 دقیقه از فرودگاه مسکو به مقصد تهران پرواز کرده بود و قرار بود در ساعت 15 و 20 دقیقه در فرودگاه امام خمینی به زمین بنشیند که به دلیل بروز نقص فنی در ساعت 16 عصر در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

وی بیان داشت: هواپیمای بوئینگ 727 ایران ایر پس از تعمیر و رفع اشکالات و نقص فنی به ناوگان بازخواهد گشت!

کد خبر 148867
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز