همشهری آنلاین: حسین شیخ الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت که عوامل داخلی و جاسوسان دشمن در تلاش هستند تا انتخابات مجلس نهم را به چالش امنیتی برای کشور تبدیل کنند.

حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه در کشورمان گفت: یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های استکبار تضعیف و ایجاد اختلاف در کشور است.

وی با اشاره به فتنه سال 88 افزود: اختلافاتی که سال 88 در کشورمان پیش آمد و اتهاماتی که برخی به نظام زدند نباید به وسیله‌ای برای تضعیف نظام تبدیل می‌شد.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس تصریح کرد: اگر افراد در سال 88 شبهه‌ای هم داشته‌اند، راه‌حل قانونی برای رفع آن وجود داشت اما عده‌ای تن به راه‌حل‌های قانونی ندادند و موضوع تبدیل به اختلاف شده و دشمنان هم اهداف خود را با اختلافات پیش آمده پیگیری کرد.

شیخ‌الاسلام ادامه داد: انتخابات مظهر مردم سالاری و ذخیره امنیت کشور است لذا باید به هوش باشیم که انتخابات وسیله‌ای برای ایجاد چالش امنیتی توسط استکبار و دشمنان در کمین نشسته انقلاب نشود.

وی خاطر نشان کرد: عوامل داخلی و جاسوسان دشمن مشغول کار هستند تا انتخابات مجلس نهم را به چالشی امنیتی برای کشور تبدیل کنند لذا همه مسئولان و کسانی که قرار است در انتخابات حضور داشته باشند باید با همراهی مردم توجه زیادی به این نکته کرده و اجازه سوء استفاده از انتخابات را به دشمنان ندهند.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس همچنین اظهار داشت: گناه غیرقابل اغماض این است که افراد براساس ذهنیت‌های غلط نظام را به چالش بکشند چرا که راه برای پیگیری مسائل مختلف و شبهات از مسیر قانونی باز است اما دشمن سرمایه‌گذاری فراوانی کرده که انتقادها و شبهات را به مسیر‌های غیرقانونی وارد و انتخابات را به یک چالش امنیتی تبدیل کند.

 

کد خبر 148173
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز