سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش"سست" به کارگردانی داود بنی اردلان از روز یکشنبه 24 مهرماه ساعت 30 :18به روی صحنه سالن انتظامی خانه هنرمندان می‌رود.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش"سست"دریچه‌ای است به جهان کابوس‌وار کنونی که کودکی با محیطی مملو از جنگ، نفاق و افراط‌گرایی مواجه می‌شود و گویا او را با جهان وعده دیگری بوده است. وعده ای از جنس شادی و گندم ... .

نفیسه لاله برنامه ریز و مشاور کارگردان در این نمایش است و اشاء بیک‌وردی، مائده قدیری، مسعود قره گوزلو،نیما محبی ذکاء، دنیا نصرالله‌زاده ماسوله‌ای و ماهور هاشمی در این نمایش نقش آفرینی می‌کنند.

موسیقی این نمایش یک نوع موسیقی تلفیقی با الهام‌گیری از صحنه‌های کار است که با توجه به زمان‌های مختلف از سازهای کلاسیک و سنتی تا الکترونیک در ساخت آن استفاده شده است تا بیشترین تاثیر را روی مخاطب بگذارد.

امیر رضا امیر ابراهیمی ساخت و تنظیم موسیقی "سست" را عهده دار بوده است.

نمایش "سست" کاری متفاوت و تلفیقی از حرکت، اجرا، موسیقی و ویدئو پروژکشن است که هریک جایگاه ویژه‌ای را در ارایه این اثر به عهده دارند.

این نمایش تا زمان ورود به دنیای مدرن تنها با حرکت همراه است و پس از آغاز دوره معاصر ویدئو پروژکشن و کلام وارد اثر می‌شود.

در واقع کارگردان سردرگمی وآشفتگی را در دنیا امروز به تصویر می‌کشد.

داود بنی اردلان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد، کارگردانی تئاتر است و تا کنون نمایش‌های "فوتبال"،"مجلس ضربت زدن" ،"قصه‌های ایرانی"، "اتاق انتظار"،"ما که ما نیستیم" و"پوف" به روی صحنه برده است.

نمایش"سست" در روزهای پنجشنبه و جمعه در دو سانس 17 و 18:30 اجرا می‌شود.

 

 

کد خبر 148140

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز