چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۲
۰ نفر

گروه اقتصادی: با نزدیک شدن قیمت هر شانه تخم‌مرغ به مرز 9‌هزار تومان (و هر عدد 330‌تومان) مسئولان از توزیع گسترده تخم‌مرغ به نرخ مصوب در میادین میوه و تره‌بار شهرداری و کاهش قیمت‌ها از روز گذشته خبر می‌‌دهند.

egg

بنابر اعلام اتحادیه مرغداران میهن، از دیروز توزیع گسترده تخم‌مرغ براساس سهمیه تعیین شده برای میادین و بازارهای سازمان میوه و تره‌بار شهر تهران با نرخ مصوب هر شانه 4‌هزار و 500‌تومان آغاز شده است.بنابر اعلام این اتحادیه عرضه تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار نصر، جلال، فردوس، زمزم، استاد نظر، آتش‌نشانی، سهروردی، توانیر، تهرانسر، بنفشه، بعثت، یاس، آذر‌شهر، زرگنده، فرحزاد، هفده‌شهریور، سردارجنگل، هروی، گل‌ها، بهمن، شهران، خلیج، ویلاشهر، گلشن، سیزده‌آبان، منیریه، عزیز، قنات‌کوثر، اکباتان، گلبرگ، صادقیه، ازگل، شهرآرا، طرشت، امین الملک، بهاره، لواسانی و قدس آغاز شده است.

همزمان با این اقدام، اخباری مبنی بر آغاز روند کاهشی قیمت عمده‌فروشی تخم‌مرغ در سطح شهر تهران پس از توزیع تخم‌مرغ‌های وارداتی منتشر شد. به گزارش ایرنا، روز گذشته بهای یک کارتن تخم‌مرغ در عمده‌فروشی‌های بازار تهران 440‌هزار ریال بود که نسبت به روز قبل 40‌هزار ریال کاهش داشته است. بنابر این گزارش، توزیع تخم‌مرغ وارداتی به بهای هر شانه 30‌عددی 5‌هزار و 100‌تومان و نوع ایرانی آن کیلویی 2هزار و 350 تومان (‌شانه‌ای حدود 4هزار و 500‌تومان‌) در میادین میوه و تره‌بار و تعاونی‌ها ادامه دارد.

کد خبر 147681
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز