سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی درباره استفاده برخی‌ها از وام مسکن مهر برای خرید مسکن اظهار داشت: این وام فقط برای ساخت مسکن است و هیچ گونه وامی با عنوان وام مسکن مهر برای خرید خانه تعلق نمی‌گیرد و به کسی داده نشده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، نیکزاد درباره وضع پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید پرند هم گفت: اگر واحدهای مسکن مهر به طور کامل به اتمام نرسند، به مالکان تحویل داده نمی‌شوند. پس این که برخی ها می گویند؛ در واحدهای پرند هنگام ورود متقاضیان به خانه‌های خود کارگران از ورود آنها جلوگیری می‌کنند، صحت ندارد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: واحدهایی که از جانب پیمانکاران ترکیه در شهر جدید پرند ساخته شده، مدت زمانی است که به اتمام رسیده اما به دلیل مشکلاتی که در زمینه آب و برق دارد، هنوز افتتاح نشده و به مردم تحویل داده نشده است.

نیکزاد همچنین درباره پروژه راه‌آهن غرب کشور اظهار داشت: بخشی از این پروژه باید فایناس و از طریق فاینانس یکی از کشورها احداث شود، البته تلاش می‌کنیم بخشی از مسیر این راه آهن را تا کرمانشاه ازجانب وزارت راه و شرکت‌های داخلی به اتمام برسانیم و ادامه مسیر تا خسروی را فاینانس کنیم.

کد خبر 147490
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز