همشهری آنلاین: وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه هم اکنون شیوه ساخت صنعتی واحدهای مسکونی در کشور رونق یافته و از یک درصد در سال گذشته به 30 درصد رسیده است ، گفت: بنا داریم در تابستان تعداد بسیار بیشتری از واحدهای مسکونی را در استان تهران تحویل متقاضیان دهیم.

مسکن

علی نیکزاد با تاکید بر اینکه با تمام توان و براساس دستور رئیس جمهور برای حذف دغدغه مسکن از میان دغدغه های خانوارهای ایرانی تلاش می کنیم ، گفت: خوشبختانه رئیس جمهور ، مجموعه دولت،‌استانداران و سیستم بانکی کشور نیز با اجرای طرح مسکن مهر همکاری مناسب و خوبی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه هم اکنون در پرمتقاضی ترین زمان ممکن بخش مسکن قرار داریم و این روند تا سال 93 صعودی خواهد بود افزود: با روند کنونی ساخت و سازهای طرح مسکن مهر که در آن 2 میلیون و 600 واحد مسکونی شهری و روستایی ساخته می شود هر چه جلوتر می رویم از نیازهای انباشته شده از گذشته بخش مسکن نیز کاسته می شود.

وی تعداد کل واحدهای مسکونی موجود کشور تا ابتدای سال گذشته را 18.5 میلیون واحد اعلام کرد .

نیکزاد گفت: در سال های 89 و 90 عملیات ساخت 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای کشور عملیاتی شده است و امیدواریم در سالهای آتی شاهد ثبات و کاهش بیشتر قیمت مسکن باشیم.

کد خبر 138013
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز