همشهری آنلاین: مراکز فرهنگی هنری شهر تهران از 8 تا 15 مهر ماه، بیش از 149 وی‍ژه برنامه را در قالب‌های مذهبی، آموزشی، نمایشگاهی، ترکیبی، مسابقه، اجرای هنری، نشست‌های موضوعی، گردشگری و سینمایی برای مخاطبان اجرا می‌کنند.

به گزارش ایسنا،در هفته دوم فصل پاییز 23 برنامه مذهبی، 19 برنامه آموزشی، 14 نمایشگاه، 39 برنامه ترکیبی، 10 مسابقه، 3 اجرای هنری، 35 نشست موضوعی، 3 برنامه گردشگری و 3 برنامه سینمایی از سوی مراکز فرهنگی هنری پایتخت برگزار خواهد شد.

مسابقه وبلاگ‌نویسی قرآنی از 9 تا 14 مهر در فرهنگسرای قرآن، کارگاه قصص قرآنی و آموزش مباحث دینی و تربیتی در قالب قصه به کودکان، 14 مهر در فرهنگسرای انقلاب اسلامی و نشست‌های تخصصی تفسیر آیات مربوط به ولایت و امام شناسی از 9 تا 13 مهر در فرهنگسرای رازی از جمله برنامه‌های مذهبی این هفته است.

کارگاه حافظ‌شناسی و شاهنامه‌خوانی و کارگاه ادبیات کهن ایران ویژه کودک و نوجوان، 10 مهر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

همچنین کارگاه داستان‌نویسی از تاریخ 7 مهر به مدت یک هفته در کتابخانه دردار واقع در منطقه 12 تشکیل می‌شود.

نمایشگاه خوشنویسی آثار جمعی از اساتید انجمن خوشنویسان ایران تا 14 مهر ماه در فرهنگسرای آفتاب برپا است.

نمایشگاه نقاشی مروری بر آثار استاد اسفندیار احمدیه از 9 تا 14 مهر در نگارخانه شفق و نمایشگاه عکاسی با موضوع حج از 9 تا 13 مهر در نگارخانه مهر از دیگر برنامه‌های نمایشگاهی این هفته است.

نشست ادبی قند و نمک، 11 مهر ماه در خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود.

پنجشنبه بازار هنر و صنایع دستی در فرهنگسرای رازی برپا و کارگاه رویای رنگی با موضوع قصه‌گویی و مصورسازی، 13 مهر در نگارخانه پردیسان تشکیل می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت فهرست کامل برنامه‌ها به پایگاه اینترنتی www.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه‌های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند.

 

کد خبر 147132

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز