یکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سردبیر خردنامه همشهری، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) به معرفی این شماره خردنامه پرداخت

kheradnameh

عبدالمجید مبلغی، سردبیر خردنامه همشهری، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، ضمن بیان خبر انتشار شماره جدید خردنامه در مورد مطالب این شماره گفت: «خردنامه همشهری» در موضوع فلسفه، اندیشه و دین‌پژوهی منتشر می‌شود و در هر شماره، موضوعی ویژه را به طور خاص پیگیری می نماید.

وی در ادامه سخنانش اظهار کرد: شماره اخیر خردنامه به پرونده زن و خانواده اختصاص یافته است و در آن مجموعه‌ای از مقالات و گفتارهای علمی در این ارتباط ارائه شده است. سردبیر خردنامه ادامه داد: از جمله شخصیت‌های برجسته‌ای که در این شماره از آن‌ها مطالبی به چاپ رسیده است می‌توان به حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا قانمی‌نیا رئیس پژوهشکده حکمت اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویان از اساتید شهیر حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌رضا مؤدب، معاون پژوهشی دانشگاه قم و حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی معاون پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اشاره کرد.

وی افزود: در این شماره مباحثی نظیر نگاه به زن در دو پارادایم، امواج فمنیسم، شیخ‌الرئیس و زن، زن و نقش جنسیتی و الگوی اسلامی خانواده ارائه شده است. یادآور می‌شود، مجله «خردنامه همشهری» توسط گروه مجلات همشهری و به سردبیری عبدالمجید مبلغی منتشر می‌شود. شماره هشتاد و سوم خردنامه ویژه‌نامه زن و خانواده در 308 صفحه و به بهای 3000 تومان اول مهر‌ماه سال جاری منتشر ‌شد.

کد خبر 146621
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز