گروه شهری: همزمان با بازگشایی مدارس، آتش‌نشان‌ها به‌منظور خدمات رسانی بهتر در 68 نقطه پایتخت مستقر می‌شوند.

در اجرای این برنامه‌ها که تا شانزدهم مهر ماه ادامه می‌یابد کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تهران در همکاری با آموزش و پرورش شهر تهران از امکانات و تجهیزات ایمنی در مدارس و اجرای دستورالعمل‌های ایمنی در آنها بازدید می‌کنند. کارشناسان ایمنی آتش‌نشانی تهران در بازدید از همه مدارس شهر با بررسی همه جانبه ساختارهای غیرسازه‌ای در زمینه ایمنی مدارس از جمله سامانه‌های برق، تاسیسات و امکانات آموزشی، دستورالعمل‌ها و توصیه‌های لازم را صادر می‌کنند و در اختیار مسئولان مدارس قرار می‌دهند.

تامین ایمنی هرچه بیشتر امکانات آموزشی، آزمایشگاهی، خدماتی و نصب خاموش‌کننده در همه مدارس، ارائه آموزش‌های تئوری در زمینه ایمنی به دانش‌آموزان، تشکیل کلاس‌های آموزش خود امدادی و خاموش کردن آتش‌، همچنین کلاس‌های آموزش عملی با انتقال امکانات و تجهیزات ایمنی به مدارس از جمله برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی تهران است.

این گزارش همچنین حاکی است: انجام بازدیدهای دوره‌ای پیش از بازگشایی مدارس و شارژ خاموش‌کننده‌ها در مدارس، استقرار خودروهای آتش‌نشانی در ساعات اوج رفت‌وآمد دانش‌آموزان در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر با هدف کاهش زمان دسترسی در 68 نقطه تهران، استقرار نماینده تام‌الاختیار در مرکز کنترل ترافیک برای هماهنگی‌های لازم و غیره از دیگر برنامه‌هایی است که سازمان آتش‌نشانی تهران به‌مورد اجرا می‌گذارد.

کد خبر 146480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز