قهرمان پرتاب دیسک آسیا و برنده مدال تاریخی دوومیدانی ایران از مسابقات جهانی کره، 2روزی است که غریبانه و بدون هیچ تشریفاتی به ایران بازگشته و در سایت اختصاصی‌اش به گلایه از بی‌توجهی‌ها پرداخته است.

ورزش قهرمانی

او روز گذشته در گفت‌وگو با همشهری ضمن تایید ورود بدون استقبالش، اضافه کرد که در این مدت هیچ کدام از وعده‌هایی که به او داده شده، عملی نشده است.

برنده مدال برنز جهان نخست پیرامون ورود بی‌سر و صدایش و اینکه چرا هیچ مسئولی از فدراسیون دوومیدانی و وزارت ورزش به استقبالش نرفته، گفت: البته من از بابت این موضوع هیچ گلایه‌ای از کسی ندارم و اگر هم مطلبی در این زمینه در سایت من منتشر شده، مربوط به مدیر سایت است که در این باره موضع‌گیری کرده است.

او در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل نیامدن مسئولان به فرودگاه عدم‌اطلاع از ورود شما بوده است، گفت: من قبل از پروازم به ایران با فدراسیون دوومیدانی تماس گرفتم و اعلام کردم که فردا صبح در تهران خواهم بود ولی باز هم تکرار می‌کنم که از هیچ کس توقع نداشتم که به استقبالم بیاید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قصد شکایت از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن را دارد، با اشاره به این موضوع تصریح کرد: من سال گذشته قراردادی به مبلغ 50 میلیون تومان با باشگاه ذوب‌آهن امضا کرده بودم که در این بین قرار بود 10 میلیون این مبلغ را فدراسیون دوومیدانی بپردازد که آقای کریمی به قولش عمل کرد اما مسئولان ذوب‌آهن از پرداخت مابقی قرارداد خودداری کرده‌اند که قصد دارم در این زمینه از آنان شکایت کنم.

حدادی با اشاره به دستمزد سنگین فوتبالیست‌ها، والیبالیست‌ها و حتی فوتسالیست‌ها گفت: نمی‌دانم چرا تیم‌های باشگاهی حاضر نمی‌شوند به یک قهرمان دوومیدانی یک دهم دستمزد یک فوتبالیست را بپردازند. معلوم نیست در این ورزش چه خبر است که با یک دوومیدانی‌کار دارنده مدال برنز جهان هم حاضر نمی‌شوند به اندازه یک فوتبالیست درجه 3 قراردادببندند!

حدادی همچنین ابراز امیدواری کرد که مسئولان دوومیدانی و معاون اول رئیس‌جمهور که قول پاداش 150 میلیونی به او را درصورت کسب مدال جهانی داده‌اند، اکنون به وعده‌شان عمل کنند.

کد خبر 146328
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز