همشهری آنلاین: معاون عمرانی استاندار تهران گفت: تغییر ساعت کاری بخش‌های مختلف از ابتدای مهرماه بر اساس مصوبه سال گذشته شورایعالی ترافیک کشور خواهد بود.

 مهندس محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: ساعت‌ها ادارات از آغاز مهر ماه هیچگونه تغییر نخواهد کرد و برنامه آغاز به کار مدارس، ادارات و سایر بخش‌های اعلام شده همچون سال گذشته خواهد بود.

 وی با اشاره به مصوبه سال گذشته شورایعالی ترافیک کشور تصریح کرد: بر این اساس ساعت کار ارگان‌های نظامی از اول مهرماه در ساعت 6:30 تا 7 صبح ، بخش‌های صنعتی 7 صبح ، مدارس بین 7:15 تا 7:45 (بنابر نظر مدارس)، بانک‌ها 8 صبح که باید در این ساعت بازگشایی شده و آماده سرویس دهی باشند، دانشگاه‌ها و مراکز تحت پوشش آن‌ها در ساعت 8 صبح ، ادارات دولتی در ساعت 8:30 و بازار نیز در ساعت 9:30 تا 10 صبح خواهد بود.

 معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه از آغاز مهر ماه هیچگونه تغییری در افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی و حمل و نقل عمومی صورت نمی‌گیرد اضافه کرد: هیچ اداره، ارگان، سازمان و اتحادیه‌ای حق افزایش نرخ کرایه‌ها را ندارد.

 وی تاکید کرد: چنانچه افزایش قیمتی در نرخ کرایه‌های تاکسی و حمل و نقل عمومی انجام شد غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

کد خبر 146185
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز