دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: از دست سیم اتصال دوربین دیجیتال‌تان به کامپیوتر کلافه شده‌اید؟ فکر می‌کنید برای انتقال عکس از دوربین به کامپیوتر امکان دیگری وجود دارد؟

دوربین

پاناسونیک دوربین دیجیتال کامپکت جدیدی معرفی کرده که می‌تواند به شبکه بی‌سیم وصل شود. دوربین Lumix DMC-FX 90 حاصل افزوده شدن قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi (802.11 سازگار با b/g/n) به مدل کارای مجهز به لنز 24 میلی‌متری فوق عریض (Ultra-wide) به نام LECIA DC VARIO-SUMMARIT و با شفافیت F2.5 است. لنز این دوربین قابلیت بزرگنمایی نوری (optical zoom) پنج برابر دارد.

به گزارش نشریه همشهری دیجیتال از گروه مجلات همشهری، کاربر با این دوربین نیز قادر خواهد بود در شرایط آب و هوایی گوناگون و با تنظیمات ویژه منظره، نور محیط بسیار کم یا اجسام در حال حرکت عکس یا فیلم خود را ثبت کند. FX 90 نیز مانند سایر دوربین‌های پاناسونیک از خدمات ثبت هوشمندانه تصویر بهره می‌برد.

Lumix DMC-FX 90

FX 90 نمایشگر سه اینچی (460 هزار نقطه‌ای) دارد و از فناوری صفحه‌نمایش لمسی هوشمند بهره می‌برد و این یعنی همه کنترل‌ها می‌توانند از طریق صفحه نمایش صورت گیرند. برای مثال کاربری‌هایی مانند فوکوس خودکار، بزرگنمایی و شاتر هنگام ضبط به شیوه لمسی در دسترس خواهند بود یا هنگام پخش روتوش زیبایی یا روتوش هنری برای ویرایش تصویر در خدمت کاربر خواهند بود.

کارایی Lumix DMC-FX 90 با یک حسگر 1/12 مگاپیکسلی پرسرعت CCD تقویت شده و تصاویر خروجی آن HD است.

کد خبر 146097
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز