جمعه ۲۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی گفت:توافقات ضمنی برای افزایش 10 درصدی قیمت محصولات لبنی با سازمان حمایت انجام شده و با دریافت مجوز مکتوب، از این هفته افزایش قیمت به طور رسمی در بازار صورت می‌گیرد.

لبنیات

 رضا باکری در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص مباحث مطرح شده از سوی مسئولان سازمان حمایت مبنی بر رسمیت نداشتن افزایش قیمت محصولات لبنی افزود: طی جلساتی که با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داشتیم، چیزی مبنی بر مخالفت این سازمان با افزایش قیمت محصولات لبنی مطرح نشده است.

 وی افزود: در جلسه‌ای که چهارم مرداد ماه با سازمان حمایت، سازمان بازرگانی استان تهران در معاونت استانداری داشتیم، توافق برای افزایش 10 درصدی قیمت محصولات لبنی پس از ماه رمضان صورت گرفت و صورت جلسه شد. پس از آن افزایش 520 تومانی قیمت شیر خام ابلاغ شد اما در خصوص محصولات لبنی ابلاغ صورت نگرفت.

 باکری با اشاره به اینکه توافقات ضمنی برای افزایش قیمت محصولات لبنی انجام شده، اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود تا 26 و 27 شهریور ماه مجوز مکتوب برای افزایش قیمت دریافت و ابلاغ شود. بر این اساس از هفته پیش رو قیمت محصولات لبنی به طور رسمی در بازار افزایش می‌یابد.

کد خبر 145697
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز