گروه سیاسی: مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن روز پنجشنبه، در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم الله 12 بهمن ماه سالروز بازگشت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و آغاز دهه مبارک فجر اعلام کرد که مراسم نکوداشت یوم‌الله 12 بهمن در حرم مطهر و منور آن حضرت و همزمان در سراسر کشور رأس ساعت 33/9 صبح روز پنجشنبه 12/11/85 با حضور اقشار مختلف مردم مبارز و قهرمان و آحاد امت حزب‌الله تهرانی و با حضور سفرا، نمایندگان کشورهای خارجی و وابستگان نظامی برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی از عموم مردم شهیدپرور و آزاده ایران دعوت می‌نماید تا با شکوه‌تر از سال‌های گذشته با حضوری آگاهانه و پرشور در مرقد مطهر امام راحل(ره) بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نموده و وحدت و انسجام ملی خود را به جهانیان به ویژه به سردمداران کفر و عناد و آمریکای جنایتکار ثابت کنند.

در این اطلاعیه تأکید شده است برای یادبود این روز تاریخی که مقارن است با سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران با وفایش و شهادت حضرت امام زین العابدین(ع)، زنگ مدارس، کارخانه‌ها، سوت قطارها و کشتی‌ها و ناقوس کلیساها در ساعت 33/9 صبح 12 بهمن به صدا در می‌آید.

این ویژه برنامه در حرم مطهر امام خمینی(ره) تا ساعت 12 ظهر ادامه داشته و سپس با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر ویژه برنامه جلوس در بهشت زهرا(س) در محل جلوس امام خمینی(ره) برقرار شده و با گل افشانی محل جلوس حضرت امام(ره) در ساعت 13 به پایان می‌رسد.

ایسنا هم گزارش داد در آستانه‌ فرا رسیدن دهه‌ فجر و بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،روز چهارشنبه رئیس‌جمهوری و اعضای هیأت دولت برای تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در حرم معمار کبیر انقلاب اسلامی حضور خواهند یافت.

کد خبر 14549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز