دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

گروه حوادث: اعضای باند قاچاق برای انتقال محموله‌های خود به اصفهان شگرد عجیبی داشتند.

توپ

 آنها بسته‌های تریاک را در توپ‌های چهل‌تیکه فوتبال جاسازی و آنها را در بین خرده‌فروشان اصفهانی توزیع می‌کردند. مدتی قبل ماموران پلیس اصفهان از طریق اطلاعات مردمی در جریان فعالیت باندی قرار گرفتند که دست به توزیع مواد‌مخدر در سطح شهر می‌زدند.

با دریافت دستور قضایی، تحقیقات برای شناسایی این باند شروع شد و ماموران با زیرنظر گرفتن محل فعالیت قاچاقچیان به اطلاعات مهمی درخصوص آنها دست یافتند. بررسی‌ها نشان می‌داد که متهمان 3مرد اهل یکی از استان‌های شرقی کشور هستند که با اجاره خانه‌ای در اصفهان، در پوشش فروش لوازم ورزشی، اقدام به توزیع مواد می‌کنند. با این اطلاعات، دستور بازداشت مردان قاچاقچی صادر شد و ماموران بعد از دستگیری هر‌سه متهم، اقدام به بازرسی محل زندگی آنها کردند. در این بازرسی‌ها تعداد زیادی توپ فوتبال کشف شد که وقتی ماموران آنها را با دقت بررسی کردند، متوجه بسته‌های موادمخدر شدند که داخل این توپ‌ها جاسازی شده بود.

سرپرست مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان با بیان این خبر گفت: در بررسی‌های انجام شده معلوم شد که اعضای این باند مواد‌مخدر از نوع تریاک را در بسته‌های 200‌گرمی تقسیم کرده و هر بسته را داخل یک توپ فوتبال جاسازی و پس از دوختن ماهرانه این توپ‌ها آنها را به اصفهان قاچاق و به رابطانشان تحویل می‌دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان 5 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: با دستگیری اعضای این باند، پرونده آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 145453
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز