همشهری آنلاین: 10 فروند هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن قطعنامه 1701 شورای امنیت و با نقض حریم هوایی لبنان وارد این کشور شدند و بعد از گشت در مناطق جنوبی این کشور به سمت اراضی فلسطین اشغالی فرار کردند.

نقشه لبنان

به گزارش خبرنگار ایرنا در جنوب لبنان، 6 فروند هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان از منطقه الناقوره وارد این کشور شدند و بعد از پرواز بر فراز مناطق جنوبی لبنان به سمت اراضی فلسطین اشغالی عقب نشینی کردند.

همچنین دو فروند هواپیمای جنگی دیگر این رژیم با نقض حریم هوایی لبنان از طرف دریای مدیترانه بر فراز منطقه البترون و دیگر مناطق ساحلی لبنان پرواز کردند سپس از فراز منطقه علما الشعب به سمت فلسطین اشغالی فرار کردند.

در همین راستا دو فروند هواپیمای جنگی دیگر از طرف دریا بر فراز منطقه جبیل به پرواز درآمدند و از فراز آسمان منطقه رمیش به اراضی فلسطین اشغالی عقب نشینی کردند.

رژیم صهیونیستی با نقض قطعنامه 1701 شورای امنیت روزانه به حریم هوایی لبنان تجاوز می کند و از سال 2006میلادی تاکنون بیش از هشتهزار بار حریم هوایی این کشور را نقض کرد. این در حالی است که سازمان ملل هیچ اقدامی برای جلوگیری از تجاوزات و تهدیدات این رژیم انجام نمی دهد.

کد خبر 145097
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز