دوشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۵:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: جوزف تِیم، یکی از طرفداران محصولات اپل، مانند بسیاری دیگر از طرفداران این شرکت در سرتاسر جهان پس از شنیدن خبر استعفای استیو جابز از مقام مدیر عاملی این شرکت، بسیار غمگین شد و تصمیم گرفت به وی و دستاوردهایش ادای احترام کند

مسیری که تیم برای ادای احترام به جابز دوید

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم که مشاور رسانه‌های اجتماعی شرکتی در توکیو و تولید کننده رسانه‌های جدید است، برای ادای احترام به مردی که تعامل انسان با رایانه‌ها را متحول کرده و نسل جدیدی از سیستم‌های ارتباطاتی را به انسان‌ها هدیه کرد، مسیری متفاوت را انتخاب کرد. وی تمامی مسیر 20 کیلومتری که به شکل لوگوی شرکت اپل، یک سیب گاز زده، طراحی شده بود را دوید.

وی می گوید زندگی من در توکیو با داشتن یک آیفون واقعا متحول شد، داشتن یک آیفون به این معنی است که می‌توان بدون گم کردن مسیر به هر نقطه ناشناخته‌ای رفت، می‌توان تمامی اطلاعات شخصی را بدون نگرانی از فقدان آنها همیشه به همراه داشت و با تمامی اعضای خانواده در هر گوشه‌ای از جهان در ارتباط بود.

وی برای دویدن این مسیر و نمایش دادن شکل سیب مانند آن از برنامه Runkeeper اپل استفاده کرد که می‌تواند با کمک گرفتن از GPS داخلی این گوشی جزئیات مسیر دویده شده از قبیل فاصله، شتاب، کالری سوزانده شده، شدت تپش قلب و مسیر پیموده شده را بر روی وب سایت ویژه این برنامه نمایش دهد.

وی معتقد است با این کار خود از بینش و رهبری استیو جابز که بر روی زندگی افراد تاثیر مثبتی داشته قدردانی کرده است. به گفته وی فعالیت‌های جابز صنعت موبایل جهان و زندگی کاربرانش را متحول کرده است.

کد خبر 144336
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز