گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات مراکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به برنامه‌‏های ستاد دهه فجر کمیته ایثارگران از غبارروبی و عطرافشانی 18 هزار گلزار شهدا در سراسر کشور خبر داد.

اسکندر یارنسب، جانشین کمیته ایثارگران و مدیرکل تبلیغات مراکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در جمع خبرنگاران، افزود: امسال مانند سال‌‏های گذشته، ستاد دهه فجر در روز 19 بهمن‌‏ماه در گلزار شهدای سراسر کشور میهمانی لاله‌‏ها را برگزار می‌کند و همزمان در تمام گلزارها در سراسر کشور پیام مقام معظم رهبری قرائت خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری در 19 بهمن‌‏ماه توسط نماینده ولی فقیه در بهشت زهرا قرائت خواهد شد.

یارنسب تصریح کرد:‌‏ همزمان با میهمانی لاله‌‏ها تمام مزار شهدا در تمام شهرها گلباران خواهد شد. 

وی ادامه داد: همچنین 220 هزار پرچم بر مزار 220 هزار شهید در سراسر کشور به اهتزاز در خواهد آمد.

مدیرکل تبلیغات مراکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ویژه برنامه میهمانی لاله‌‏ها 19 بهمن‌‏ در بهشت زهرا به عنوان نماد ملی و بیشترین شهید، گلزار شهدای ارامنه به عنوان اقلیت دینی، گلزار شهدای سنندج به عنوان شهدای اهل تسنن و 30 گلزار روستایی در استان‌‏های کشور که بیشترین شهدا را داشته باشند برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مسابقه انفجار نور در مطبوعات به مناسبت بیست‌وهشتمین سالگرد انقلاب اسلامی در دهه فجر برگزار خواهد شد.

یارنسب افزود: گروه‌‏های نمایشی راویان نمایش انقلاب در روز 19 بهمن‌‏ماه نمایشی برای نسل جدید با موضوع انقلاب و دفاع مقدس برگزار خواهند کرد.

وی افزود: همچنین امسال با هماهنگی‌‏های انجام شده از زندانیان سیاسی مسلمان قبل انقلاب برای سخنرانی در مدارس و مساجد دعوت به عمل آمده است.

جانشین کمیته ایثارگران تصریح کرد: در سال جاری، وصایای امام و شهدا در خصوص انقلاب تدوین شده و به تمام دستگاه‌‏ها برای استفاده تبلیغاتی ارسال شده است.

وی افزود: همچنین در مراسم میهمانی لاله‌‏ها و جشن‌های پیروزی انقلاب (12 تا 22 بهمن‌‏ماه) ایثارگران حضور نمادین خواهند داشت.

کد خبر 14368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز