شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۶:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیرخانه مسابقات عکاسی"سفره‌های ایرانی اسلامی" از حراج عکس‌های مربوط به دوره دوم و سوم این رقابت، به نفع مردم سومالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، بیش از 40 عکس برتر از 22 عکاس از شهرهای مختلف با موضوع سفره‌های افطاری از میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره عکس "سفره‌های ایرانی اسلامی" مربوط به دوره دوم و سوم این رقابت که در بخش جنبی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به نمایش درآمده است به نفع مردم قحطی‌زده سومالی فروخته خواهد شد.

دبیرخانه مسابقات عکاسی"سفره‌های ایرانی اسلامی"، زمان حراج این تصاویر را از روز شنبه 29 مردادماه تا انتهای زمان برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن اعلام کرد.

این تابلوها در ابعاد 100 در 70 است و از هر کدام تنها یک کپی به فروش خواهد رسید و فروش تعداد بیشتر منوط به اجازه عکاس خواهد بود.

این در حالی است که تعدادی از اولین کتاب منتخبی از خاطرات و عکس‌های افطاری هم که نتیجه همین مسابقات است، توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده، در کنار این تابلوها به فروش می‌رسد و سود حاصل از آن هم به مردم سومالی اهدا خواهد شد.

این کتاب در قطع بیاضی در 60 صفحه تمام گلاسه و رنگی با گرافیکی ویژه به چاپ رسیده است و شامل 40 قطعه عکس و 11 خاطره از سفره‌های افطاری از بیش از 35 هنرمند عکاس و خاطره‌نویس است.

نمایشگاه عکس سفره‌های ایرانی اسلامی (سفره‌های افطاری) در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در فضای بین بخش نوجوان و دانشگاهی برپا است.

 

کد خبر 143606

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز