دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

همزمان با افتتاح 17 هزار و 645 واحد مسکن مهر استان فارس با حضور رئیس‌جمهور، نخستین پروژه مسکن مهر کشور که به‌صورت ویلایی احداث شده است در شهر اوز لارستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مسکن مهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، پروژه 608 واحدی مسکن مهر، نخستین پروژه ویلایی در کشوراست که زیربنای هر یک از این واحدها 105 مترمربع و برای هر واحد 300‌میلیون ریال هزینه شده است. از این میزان، 100 میلیون ریال آورده متقاضی و 200 میلیون ریال در قالب تسهیلات پرداخت شده است.

در این مراسم وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طی 2سال گذشته 157 هزار واحد مسکونی در مجموع با 16 میلیون مترمربع مساحت در کشور در دست احداث قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 98 هزار واحد مربوط به شهرهای جدید و بافت فرسوده شهری و 52 هزار واحد متعلق به روستاهاست.

افتتاح عمده پروژه‌های مسکن مهر در سال‌جاری

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرایی شدن مسکن مهر ویلایی، از احتمال کاهش ساخت مسکن مهر در سال آینده خبر داد. جمشید نورصالحی با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود سال آینده تعداد واحدهای مسکن مهر مورد نیاز از امسال کمتر باشد، اظهار داشت: ابتدا باید واحدهای در حال ساخت به نتیجه برسند و پس از آن وضعیت مسکن مهر سال آینده و تعداد قراردادها با انبوه سازان مشخص شود.

کد خبر 143227
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز