دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۶:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: با توافق دو تیم آرسنال و بارسلونا، سسک فابرگاس پیراهن بارسا را به تن می‌کند.

فابرگاس-ونگر

پس از ماه‌ها کش‌و قوس بالاخره فابرگاس، قهرمان 24 ساله جهان و اروپا، راهی بارسلونا شد. این خبر را ساعات پایانی روز یکشنبه (23 مرداد) باشگاه آرسنال در وب‌سایت خود اعلام کرد. البته در خصوص مبلغ قرارداد هنوز اطلاعی در دست نیست.

بدین ترتیب فابرگاس پس از انجام تست پزشکی در باشگاه بارسا، می‌تواند این تیم را در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا در مقابل رئال مادرید که روز چهارشنبه (26 مرداد) انجام می‌شود، همراهی کند.

به گزارش کیکر،‌ آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در خصوص این انتقال اظهار داشت: "ما همیشه گفته‌ایم که نمی‌خواهیم سسک از اینجا برود. اما این را هم درک می‌کنیم که او دلش می‌خواهد به باشگاه اصلی خود در وطنش بازگردد و به همین خاطر پیشنهاد بارسلونا را پذیرفتیم".

فابرگاس در "آره‌نیس دی مار" در نزدیکی بارسلونا متولد شده و در ده سالگی به این تیم پیوسته است. وی در مدرسه فوتبال معروف "لا ماسیا" پرورش یافته و در 16 سالگی راهی جزیره و باشگاه آرسنال شده است.

وی برای توپچی‌های لندن 303 بازی رسمی انجام داده و 57 گل نیز زده است و رکورد جوان‌ترین گلزن و جوان‌ترین بازیکن حرفه‌ای در این باشگاه را در اختیار دارد.

وی از سال 2008 کاپیتان آرسنال و دست راست آرسن ونگر بوده است.

گرچه بارسا با به دست آوردن پسر گمشده‌اش، در کنار جذب الکسیس سانچز از اودینزه، یک خرید شاهانه انجام داده است، اما آرسنال یک مهره باارزش را از دست داده که سال‌های زیادی با پیراهن سفید-قرمز این تیم احترام زیادی در بین هواداران کسب کرده است.

کد خبر 143150
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز