گروه شهری: دانشگاه تهران برای برگزاری نماز عید سعید فطر آماده می‌شود.

نماز

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آمادگی کامل شهرداری برای برگزاری میلیونی مراسم عید سعید فطر از تجهیز دانشگاه تهران برای برپایی نماز عید خبر داد.
محمد احمدی بافنده با اعلام این خبر گفت: در کمیته‌های مختلف برنامه‌های بسیاری پیش‌بینی شده است که کمیته پشتیبانی ستاد با محوریت شهرداری تهران در حال برنامه‌ریزی و آماده‌سازی‌ مصلای دانشگاه تهران برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر است.

نماینده شهردار تهران در ستاد برگزاری نماز عید فطر افزود: علاوه بر فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری، برنامه‌ریزی به‌منظور خدمات‌رسانی مناسب با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی در روز عید سعیدفطر، از هم‌اکنون برای وضوخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سیار در محل مصلای دانشگاه تهران پیش‌بینی شده است که برخی از آنها از جمعه هفته جاری قابلیت استفاده را خواهند داشت.
احمدی بافنده به اقدامات شهرداری در برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شهرداری تهران این آمادگی را دارد که پذیرای حضور میلیونی شهروندان باشد و خدمات مناسب به نمازگزاران روز عید سعید فطر ارائه کند.

وی با اشاره به همکاری نزدیک شهرداری تهران و نهادهای مختلف ازجمله استانداری افزود: تمام نمازگزاران عید سعید فطر، توسط بیمه شهر بیمه شده‌اند و برای تامین سلامت آنان برنامه‌ریزی‌های گوناگونی صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی برای ارائه خدمات بیشتر به آنها اشاره کرد.بافنده همچنین از آمادگی کامل سامانه‌های حمل ونقل عمومی به‌عنوان بخش مهمی از خدمات شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در روز عید سعید فطر به‌صورت رایگان به شهروندان خدمات‌رسانی خواهد کرد و در کمترین زمان ممکن آنها را از مقاصدشان به میدان انقلاب منتقل کرده و پس از برپایی نماز آنها را به مبادی سفر باز می‌گرداند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تجهیز دانشگاه تهران و به کارگیری تمامی امکانات شهرداری، شاهد برپایی نمازی به یادماندنی در تاریخ انقلاب به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

کد خبر 143119
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز