همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر لزوم دریافت کد رهگیری از سوی داوطلبان کنکور در هنگام انتخاب رشته گفت: برخی از داوطلبان مراحل انتخاب رشته را طی کرده‌اند اما کد رهگیری دریافت نکرده‌اند که باید دوباره برای انتخاب رشته اقدام کنند.

آزمون

سید جلال طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: بررسی های سایت سازمان سنجش نشان می‌دهد برخی از داوطلبان پس از ورود به سایت و انتخاب کد رشته های مورد نظر، کد رهگیری 15 حرفی را دریافت نکرده اند. انتخاب رشته این افراد در سیستم ثبت نشده است و آنها باید دوباره نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی اظهار داشت: داوطلبان در فرصت باقیمانده برای انتخاب رشته باید با ورود به سیستم انتخاب رشته، از پایان فرآیند انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند.

طباطبایی گفت: در حال حاضر بیش از 300 هزار نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند که این تعداد در روزهای پایانی مهلت اعلام شده برای انتخاب رشته، افزایش می‌یابد.

معاون سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان تنها تا ساعت 24 روز دوشنبه 24 مرداد فرصت دارند که نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و در دو روز بعدی مهلت دارند که نسبت به حذف و اضافه کد رشته های مورد نظر اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبان باید توجه داشته باشند که تنها دریافت کد رهگیری 15 حرفی به معنای پایان ثبت نام است.

کد خبر 143062

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز