وزیر نیرو از استنکاف وزارت اقتصاد در اجرای دستور رئیس‌جمهور مبنی بر آزاد شدن درآمدهای آبفا و برق از خزانه خبر داد و گفت:

namjou

خزانه کل کشور به دستور رئیس‌جمهور برای آزاد شدن 48 ساعته درآمدهای آب و برق بعد از هدفمندی یارانه‌ها عمل نمی‌کند. به گزارش فارس، مجید نامجو در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل آزاد شدن سریع درآمدهای آب و برق از سوی خزانه به شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو حل شد یا خیر اظهار داشت:در این خصوص جلسه‌ای با وزیر اقتصاد برگزار و آن‌را صورتجلسه کرده‌ایم و باید طبق آن جدولی که تنظیم شده عمل کنند.

وی ادامه داد: البته گزارش‌هایی به من رسیده که خزانه هنوز به آن صورتجلسه‌ای که وزارت نیرو با وزیر اقتصاد تنظیم کرده است به‌طور کامل عمل نمی‌کند و بنده باید یک مذاکره‌ای با وزیر اقتصاد داشته باشم تا حتما به همان جداولی که برای آبفا و برق تعیین شده است طبق آن تقسیمات عمل شود. نامجو اضافه کرد: رئیس‌جمهور دستور داده‌اند، هر پولی که به خزانه واریز شد ظرف 48 ساعت تسهیم به نسبت شده و سهم آبفا و برق پرداخت شود. وزیر نیرو در پاسخ به این سؤال که ظاهرا این تأخیر حتی به 2 هفته نیز می‌رسد، تأکید کرد: ردیابی چنین عدد دقیق که بتوان گفت 10 تا 15 روز طول می‌کشد سخت است. اما به هر حال ما انتظار داریم که طبق توافقنامه‌ای که با وزیر اقتصاد شده‌است خزانه کل کشور تمکین کند.

کد خبر 143011
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز