گروه ادب و هنر: برنامه آینده تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر اعلام شد.

city theatre

آنطور که روابط عمومی تئاتر شهر اعلام کرده است، بعد از پایان تعمیرات بی‌پایان تنها مجموعه جدی تئاتر در کشور -که از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده- نمایش « پنهان» نوشته آرش عباسی به کارگردانی سیاوش طهمورث در تالار اصلی به روی صحنه می‌رود. سیامک صفری، شهره سلطانی، نسیم ادبی، رحیم نوروزی و آناهیتا همتی بازیگران این اثر نمایشی هستند اما در تالار چهارسو بعد از پایان اجراهای نمایش «خواجه نظام الملک» به کارگردانی شکرخداگودرزی نمایش «زمستان 66» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی اجرا می‌شود.

‌رؤیا افشار که پس از یک دوره نسبتا طولانی، دوباره روزهای پرکاری را تجربه می‌کند، به همراه علی سرابی، آیدا کیخایی، نوید محمدزاده، سعید زارعی و باران کوثری در این نمایش حضور دارند ولی جالب‌ترین قسمت نمایش‌های جدید، تقلید آرش عباسی و کتایون فیض مرندی از نام فیلم سینمایی رامبد جوان است. نام فیلم «ورود آقایان ممنوع» که این روزها با فروش 5/4میلیارد تومانی توجه همه را جلب کرده است، پیش از این در فیلم «ورود زنده‌ها ممنوع» تقلید شده بود و حالا هم قرار است عنوان نمایشی به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی کتایون فیض‌مرندی باشد. نمایش «ورود آقایان ممنوع» بعد از پایان اجرای نمایش «مه آلود مثل یک شب مثل روز» در تالار قشقایی به صحنه می‌رود.

ناهید مسلمی، نگار عابدی،‌رؤیا میرعلمی، آذر خوارزمی، معصومه قاسم‌پور، نوشین حسن‌زاده، فرزانه سهیلی، مارال الهیاری، آیدا صادقی و نوید محمدزاده به‌عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند.
در تالار سایه نیز بعد از پایان اجرای نمایش‌های «مراسمی برای یک دوست» به کارگردانی احمد ایرانی‌خواه و « شاهزاده اندوه» به کارگردانی محمد عاقبتی، نمایش «فیل» نوشته حمیدرضا نعیمی و کارگردانی بهناز نازی به روی صحنه خواهد رفت. بهاره رهنما، خسرو شهراز، یعقوب صباحی، حمید رضا نعیمی، بهناز نازی، بهناز سلیمانی، روح‌الله کمانی، امین طباطبایی، الهام شعبانی و سعید آجرلی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

افزایش ساعت کار کتابخانه و مرکز اسناد نمایشی

مدیر کتابخانه و مرکز اسناد نمایشی مجموعه تئاتر شهر از افزایش ساعات کار این مکان از امروز (22 مرداد ماه) خبر داد. جواد تولمی، مدیر کتابخانه تئاتر شهر در این باره گفت: نظر به استقبال قابل توجه دانشجویان و پژوهشگران حوزه تئاتر از منابع موجود، تصمیم گرفتیم ساعت کار کتابخانه مجموعه تئاتر شهر را افزایش دهیم. در برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت کار کتابخانه از 9 صبح تا 7 عصر و در ایام بعد از ماه رمضان از ساعت 8 صبح تا 7 عصر خواهد بود. حق عضویت دانشجویان، پژوهشگران و هنرمندان تئاتر 3500تومان، خبرنگاران 2هزار تومان و کارکنان اداره کل هنرهای نمایشی 1500 تومان است.

کد خبر 142874
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز