مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۲
۰ نفر

گروه شهری: از تمام ظرفیت‌های شهرداری برای برگزاری باشکوه مراسم روز قدس و نماز عید سعید فطر استفاده می‌شود.

مسئول ستاد مرکزی نماز عید سعید فطر در شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری امسال نیز همچون سال‌های گذشته ظرفیت‌های خوبی را در بحث تامین، تدارک و پشتیبانی از مراسم عید فطر ساماندهی کرده، گفت: تمامی ظرفیت‌های شهرداری تهران برای برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر نماز عید سعید فطر و روز قدس بسیج می‌شود.محمد احمدی بافنده در مورد اقدامات شهرداری تهران برای اجرای مراسم روز قدس و عیدفطر اظهار کرد: شهرداری از تمام ظرفیت‌های خود برای برگزاری مراسم روز قدس و روز عید فطر استفاده خواهد کرد، نماز عید فطر ایران مهم‌ترین نماز جهان اسلام به شمار می‌رود و در این راستا شهرداری از تمام ظرفیتش جهت اجرای مناسب مراسم استفاده می‌کند.

وی گفت: از تمام ظرفیت بی‌آر‌تی، بخش اتوبوسرانی و مترو برای حمل‌ونقل شهروندان در این مراسم‌ها استفاده می‌شود.وی ادامه داد: در بحث نظافت و رفت‌و‌روب نیز حوزه خدمات‌شهری، سازمان مدیریت پسماند و پیمانکاران قبل و حین برگزاری مراسم به نظافت پرداخته و پس از برگزاری مراسم‌ها نیز، پاکسازی منطقه به‌صورت کامل به انجام خواهد رسید. قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در بخش دیگری عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان و امدادرسانی نیز شرکت شهر سالم شهرداری با هماهنگی مرکز اورژانس تهران خدمات رسانی لازم را در این زمینه به انجام خواهند رساند. احمدی بافنده ادامه داد: در حوزه سازمان پارک‌ها و فضای سبز نیز پارک لاله و پارک‌های اطراف برگزاری مراسم عید فطر برای استفاده از سرویس‌های بهداشتی آماده می‌شوند.

نوسازی سیستم صوتی

مسئول ستاد مرکزی نماز عید فطر در شهرداری تهران همچنین عنوان کرد: بیش از 50 تا 60 دستگاه خودرو توسط سازمان آتش‌نشانی در اطراف محل برگزاری مراسم نماز عید فطر مستقر خواهند شد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهرداری تهران همچون سال‌های گذشته ظرفیت‌های خوبی را در بحث تامین، تدارک و پشتیبانی از برگزاری مراسم عید فطر ساماندهی کرده، گفت: یکی از کارهایی که امیدواریم امسال به نتیجه برسد بحث ترمیم، بهسازی و جایگزینی سیستم صوتی فرسوده نمازجمعه است.

احمدی بافنده افزود: قرار است ستاد نماز جمعه در این زمینه به‌صورت مستقیم با شرکت‌های مناسب وارد مذاکره شود و هرشرکتی را که انتخاب کنند، شهرداری تهران نسبت به تامین هزینه‌های آن اقدام خواهد کرد تا سیستم صوتی نماز جمعه با کیفیت بالا در اختیار شهروندان قرار گیرد.مسئول ستاد مرکزی نماز عید فطر در شهرداری تهران در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: بسیج شهرداری تهران نیز مسئولیت کمک، امداد و پشتیبانی از کل ظرفیت‌های کاری شهرداری را برای برگزاری مراسم عید فطر و روز قدس به‌عهده داشته و علاوه بر آن هماهنگی‌های لازم را با سپاه پاسداران برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم به انجام خواهد رساند.

کد خبر 142475
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز