همشهری آنلاین: دانشگاه صنعتی امیرکبیر بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد و داوطلبان می‌توانند فرم درخواست خود را در مدت یک ماه شهریور سال 90 از طریق سایت دانشگاه ارسال کنند.

براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این دانشگاه برمبنای مصوبه 31/2/86 وزارت علوم تحقیقات و فناوری، تعداد محدودی دانشجوی ممتاز کارشناسی پیوسته ورودی 87 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 92-91 پذیرش می‌کند.

دانشجویان ممتاز کارشناسی می‌بایست حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین جزو ده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند. داشتن میانگین کل بالای 16 و حداقل 105 واحد گذرانده تا پایان نیمسال ششم از دیگر شرایط لازم است.

متقاضیان می‌بایست از اول تا 31 شهریور سال 90 با مراجعه به سایت دانشگاه فرم مربوط را تکمیل کنند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

در این اطلاعیه تاکید شده که دانشگاه امیرکبیر در قبول یا رد تقاضا بر اساس امتیاز کسب شده مختار است.همچنین به متقاضیانی که حد نصاب امتیاز را کسب کنند پذیرش اولیه داده شده و نتیجه از طریق سایت اینترنتی دانشگاه اعلام می‌شود. بدیهی است پذیرش اولیه هیچگونه حقی برای متقاضی ایجادنکرده و پذیرش قطعی منوط به ارائه مدارک مورد نیاز و تأیید نهایی دانشگاه است.

متقاضیانی که جزء پذیرفته شدگان قطعی باشند نیازی به شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد ندارند و در صورت فراغت از تحصیل تا شهریور ماه سال 91 میتوانند وارد دوره کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر شوند.

کد خبر 142325

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز