همشهری آنلاین: خانه فرهنگ شیخ هادی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری اولین نمایشگاه قرآن مصور کرده است.

به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه که حاصل 42 سال تلاش استاد سهم الدین زمانی است 97 تابلو مصور از سوره‌های قرآن کریم به نمایش گذاشته می‌شود.

استاد زمانی فعالیت هنری خود را از کودکی آغاز کرده است و از شاگردان استاد طلائی (از بازماندگان شاگردان استاد کمال الملک) محسوب می شود.

استاد زمانی آیات قرآن را با استفاده از 114 طرح و 114 رنگ در قالب تصویر درآورده و استفاده از طرح‌ها و رنگ‌ها در آثار، بر مبنای ترجمه و تفسیر آیات است.

شرکت در 65 نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور همچون مجارستان، آلمان، سوریه ، لبنان و نمایشگاه بین المللی قرآن از سوابق این هنرمند است.

مراسم افتتاح نمایشگاه روز یکشنبه 16 مرداد ماه ساعت 19 در خانه فرهنگ شیخ هادی برگزار می‌شود و نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 9 تا 19 دایر است.

علاقمندان برای بازدید می‌توانند در تاریخ یاد شده به نشانی خیابان جمهوری نرسیده به پل حافظ، خیابان شیخ هادی، نگارخانه شیخ هادی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8 الی 66498587 تماس بگیرند.

 

کد خبر 142087

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز