همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان کنکور کاردانی نظام جدید آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی تا ساعت 24 امشب فرصت دارند انتخاب رشته را ویرایش کنند.

آزمون

سید جلال طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: آن دسته از داوطلبان کنکور کاردانی نظام جدید و فنی حرفه ای‌ها که در مهلت مقرر موفق به انتخاب کد رشته محل نشده اند و یا آن دسته از داوطلبان که علاقمند به انتخاب رشته - محل های جدید هستند می توانند نسبت به ویرایش انتخاب رشته اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای این دوره از آزمون، 26 کد رشته - محل جدید برای پذیرش در آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی اضافه شده است و همچنین ظرفیت و نوبت 27 کد رشته - محل تغییر کرده است.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: 402 هزار و 32 داوطلب در آزمون کاردانی نظام جدید آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 90 در 41 کد رشته روز جمعه 7 مرداد شرکت کردند. ظرفیت پذیرش اولیه در آزمون دوره های کاردانی پیوسته نظام جدید در آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی پیش از این حدود 125 هزار و 92 نفر اعلام شده بود.

 

کد خبر 141920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز