همشهری آنلاین: کمیته فنی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان جهان در حالی نام برترین‌های این رقابت‌ها را اعلام کرده که سجاد استکی از ایران به عنوان بهترین گلزن معرفی شده است.

estaki

به گزارش مهر، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان جهان شنبه شب با شناخت تیم قهرمان به اتمام رسید و کمیته فنی این رقابت‌ها اسامی برترین‌ها را به شرح زیر معرفی کرد:

بهترین گوش چپ: اسامه بوقانمی از تونس

بهترین گوش راست: پاتریک ویسماچ لارسن از دانمارک

بهترین خط زن: آندریاس نیلسن از سوئد

بهترین دفاع راست: آندری دسپالون از روسیه

بهترین دفاع چپ: کریستین دسینگر از آلمان

بهترین دفاع وسط: مدس مواش لارسن از دانمارک

بهترین دروازه‌بان: محمد سفر از تونس

بهترین گلزن: سجاد استکی از ایران

ارزشمندترین بازیکن: کریستین دسینگر از آلمان

بهترین تیم از نظر کار تیمی: الجزایر

به این ترتیب از میان برترین‌های این رقابت‌ها سجاد استکی از ایران با به ثمر رساندن 84 گل از میان 278 گل زده ایران، به عنوان برترین گلزن این رقابت‌ها معرفی شد.

هندبال

در دوره قبل این بازی‌ها هم الله‌کرم استکی، برادر این هندبالیست جوان در بین بهترین گلزنان جهان انتخاب شد. در همین بخش  ایمان جمالی هم با به ثمر رساندن 80 گل در رده دوم جهان قرار گرفت.

اما در بخش دروازه‌بان‌ها سعید حیدری از ایران در رده ششم جهان قرار گرفت. در بخش بهترین بازی‌های تیمی هم تیم ایران در رده چهاردهم قرار دارد.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان جهان با حضور 24 تیم شنبه شب (8 مرداد) با قهرمانی تیم آلمان  در "تسالونیکی" یونان به اتمام رسید. تیم جوانان ایران به مقام دوازدهم دست پیدا کرد.

کد خبر 141796
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز