همشهری آنلاین : اصلاح روند بازنشستگی اعضای هیئت علمی دانشگاه که طی مصوبه ای مورد تاکید شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت به گفته یک عضو شورا در این راستا است که سن بازشستگی افزایش یابد و از توانایی اساتید دانشگاه استفاده بیشتری صورت گیرد.

منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره واگذاری تصمیم گیری در مورد اصلاح روند بازنشستگی اعضای هیات علمی دانشگاه ها به وزارتخانه‌های علوم و بهداشت گفت: منظور مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از اصلاح روند بازنشستگی اعضای هیئت علمی دانشگاه این است که هم سن بازشستگی اعضای هیئت علمی افزایش پیدا کند و هم اینکه از توانایی اساتید دانشگاه استفاده بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: برای اینکه عدد و رقم دقیق و هماهنگی درباره افزایش سن بازنشستگی اساتید تعیین شود و ناهماهنگی پیش نیاید، مقرر شد بحث های مربوط به بازنشستگی اعضای هیئت علمی در هیئت های امنای مرکزی وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نهایی شوند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی این است که آنچه در زمینه بازنشستگی به نفع اساتید است جمع بندی و نهایی شود.

کد خبر 141652

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز