فرمانده انتظامی تهران بزرگ از عملیات ویژه ماموران پلیس پایتخت برای برخورد و پلمب آتلیه‌ها و آرایشگاه‌های متخلف خبر داد.

پلیس

ماموران پلیس اماکن تهران بزرگ در عملیاتی هماهنگ و به‌صورت لباس شخصی با ورود به آتلیه‌ها و آرایشگاه‌های مردانه پایتخت با متخلفان برخورد و نسبت به پلمب و معرفی مراکز غیرمجاز به مراجع ذیربط اقدام کردند. در این عملیات سراسری، تعداد زیادی کاتالوگ‌های غیرمجاز و عکس‌های مستهجن و لوازم آرایش زنانه از این مراکز جمع‌آوری شد.

سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تعدادی از این آتلیه‌ها با تشکیل باندهایی نسبت به گرفتن عکس‌های مستهجن و ارسال آن به خارج از کشور و یا توزیع آن در داخل کشور اقدام می‌کردند، به ایسنا گفت: بررسی‌های پلیس نشان داد این باندها همچنین نسبت به معرفی برخی دختران به خارج از کشور با عنوان «دختر نمونه» اقدام و پس از آن از این افراد سوءاستفاده‌های مختلف می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه آرایشگاه‌های مردانه مورد برخورد نسبت به رواج مدل‌های غربی مبتذل و زنانه و اجرای آنها روی صورت و موی مردان اقدام می‌کردند، افزود: در عین حال تعدادی از این آرایشگاه‌ها از آرایشگر مرد برای آرایش زنان استفاده کرده و برخی دیگر نیز با نصب پوستر هنرپیشه‌های خارجی که با آرایش‌ها و لباس‌های مبتذل بودند، مشتریان خود را به آرایش‌های مبتذل ترغیب می‌کردند. فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اجرای این طرح ادامه یافته و ماموران پلیس در قالب لباس شخصی پس از ورود به این مراکز و اعلام درخواست خود درصورت مشاهده تخلف از سوی این واحدهای صنفی، نسبت به برخورد با آنها اقدام می‌کنند.

کد خبر 141516
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز