سامانه مرکز آمار برای ثبت‌نام خانوارهای جدید متقاضی دریافت یارانه آذرماه بازگشایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان این مطلب گفت: سایت رفاهی به نشانی www.refahi.ir هم‌اکنون برای انجام اموری نظیر تغییر شماره حساب یا تغییر بانک باز است.به گزارش ایسنا، بهروز مرادی افزود: میزان یارانه‌ای که تاکنون به حساب سرپرست خانوار واریز شده نیز در این سامانه قابل رویت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تغییرات مربوط به وقایع حیاتی چهارگانه شامل تولد، فوت، ازدواج و طلاق پانزدهم هر ماه از سوی سازمان ثبت‌احوال در اختیار سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قرار می‌گیرد، افزود: این تغییرات تا بیستم هر ماه در وضعیت خانوارها اعمال می‌شود و یارانه‌ نوبت بعد آنها متناسب با شرایط جدید پرداخت می‌شود. مرادی افزود: در آینده اطلاعات مربوط به فوت، ازدواج و طلاق هم روزآمد خواهد شد. او مدعی شد: صراحتا اعلام می‌کنم که تمامی یارانه سهم تولید به آنها پرداخت شده است و اسناد مربوط به این موضوع موجود است.

تورم خرداد ماه؛15.4 درصد

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها جور بانک مرکزی و مرکز آمار ایران را کشید و به نقل از بانک مرکزی، تورم خرداد ماه را 15.4 درصد اعلام کرد. به گزارش ایسنا، بهروز مرادی در پاسخ به این سؤال که تورم ناشی از هدفمندی یارانه‌ها چقدر تخمین‌زده می‌شود، گفت: تورم فروردین ماه امسال13.2 درصد اردیبهشت‌ماه14.2 درصد و خرداد ماه15.4 درصد بوده است. وی افزود: این روند افزایش تورم هرسال وجود دارد و نمی‌توان به‌طور مطلق آن را به هدفمندی یارانه‌ها نسبت داد.

کد خبر 140872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز