دوشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم" هامون و دریا " به کارگردانی ابراهیم فروزش همراه با جلسه نقد و بررسی چهارشنبه 29 تیرماه ساعت 17 در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران به نمایش درمی آید.

به گزارش همشهری آنلاین، فیلم" هامون و دریا" به کارگردانی ابراهیم فروزش محصول سال 1386 به مدت 90 دقیقه در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی آید.

همچنین بعد از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی این فیلم با حضور طهماسب صلح جو برگزار می شود.

فیلم هامون و دریا داستان پسر نوجوان 14 ساله ای است که نوازنده دوتار است و به همراه مادربزرگش در روستایی زندگی می کند و دریا هم دختری 17 ساله و قالیباف است که با مادر و برادرش طوفان در همان روستا روزگار می گذرانند، دریا مورد توجه اهالی روستا است و خواستگاران زیادی هم دارد، اما مهری فرازمینی بین هامون و دریا برقرار است.

صدای نواختن دوتار هامون همه را از جمله دریا را جذب می کند تا این که بیماری دریا باعث می شود طوفان و تعدادی از دوستانش که همگی مخالف هامون می باشند در مسیری قرار بگیرند که ... .

علاقمندان برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم می توانند به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا در خصوص اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی تماس بگیرند.

 

کد خبر 140581

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز