همشهری آنلاین: ما با ایجاد تغییراتی در تاکنیک و ترکیب تیم در حال ورود به دنیای والیبال مدرن هستیم و باید بهای آن را هم بدهیم.

ولاسکو والیبال

 به گزارش ایلنا،  سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص دو بازی گذشته تیم ملی که با نتایج 3بر یک و 3بر 2 مقابل تیم های ملی چین و استرالیا گفت: بازیکنان زحمت خود را کشیدند ولی نتایج و عملکرد تیم برای من راضی کننده نیست.

خولیو ولاسکو با بیان مطلب فوق اظهار داشت: البته باید این را در نظر بگیریم که ما با ایجاد تغییراتی در تاکنیک و ترکیب تیم در حال ورود به دنیای والیبال مدرن هستیم و باید بهای آن را هم بدهیم. این تغییرات احتیاج به زمان و برگزاری چنین مسابقات تدارکاتی دارد تا نتیجه دهد و بتوانیم از حدکثر پتانسیل خود استفاده کنیم و نتیجه مطلوب خود را بگیریم.

وی ادامه داد: علاوه بر اینها تیم ملی ما با داشتن تعداد زیادی مصدوم که این مصدومیت‌ها به مرور زمان ایجاد شده و همزمانی این مسابقات با مسابقات باشگاه‌های آسیا در اندونزی نتوانست با تمام قدرت در این مسابقات شرکت کند.

ولاسکو افزود: ما باید آینده‌نگر باشیم و طوری برنامه‌ریزی کنیم که برای دستیابی به هدف اصلی مان یعنی موفقیت در مسابقات قهرمانی مردان آسیا که از شهریور ماه سالجاری در تهران آغاز می‌شود، تمام بازیکنان را آماده کنیم و با 100درصد قدرت والیبال ایران، در این مسابقات شرکت کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: تقریبا این اولین محک جدی تیم ما بوده و هست و ما باید حداکثر استفاده را از این فرصت ببریم.

ولاسکو در پایان خاطرنشان کرد: من با شرایط موجود و بازیکنانی که بر روی نیمکت داشته‌ام سعی کردم حداکثر استفاده را ببرم و بازیکنان را در پست‌ها و شرایط مختلف محک بزنم، مثل علی حسین که به عنوان دریافت کننده قدرتی به کار گرفته شد.

کد خبر 140397
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز