حامد حدادی، بازیکن ایرانی تیم ممفیس گریزلیز، برای پاسخگویی به اتهام درگیری با گلناز (عسل) کربلایی نعمت معینی در دادگاه شلبی کانتی حضور پیدا کرد و درصورتی‌که نتواند در این پرونده تبرئه شود احتمال دارد حکم یکسال زندان برای وی صادر شود.

متهم

به گزارش مهر، بسکتبالیست 2متر و 14سانتی‌متری ایرانی تیم ممفیس در نوامبر سال 2010 با گلناز در واحد آپارتمانی خود درگیری فیزیکی پیدا کرد و هر دوی آنها مورد بازجویی اولیه قرار گرفتند که گلناز بیگناه شناخته شد. دادستان کارن کوک اعلام کرد: ما بر این باوریم که در آن مورد، حدادی آغازکننده درگیری بود.برپایه گزارش کامرشال اپیل، حدادی هرگونه اتهام درخصوص حمله به گلناز را رد کرده است. هر دو در این درگیری دچار آسیب‌دیدگی شدند.

گلناز از ناحیه شقیقه راست و دستش دچار خراشیدگی شده بود ضمن اینکه یکی از چشمانش سیاه شده بود و در گردنش خون‌مردگی مشاهده می‌شد. گلناز گفته بود، حامد وقتی دیده که او داشته با مرد دیگری صحبت می‌کرده کنترل خود را از دست داده و حدادی گفته بود که گلناز به‌دلیل سقوط از تخت دچار چنین آسیب‌دیدگی‌هایی شده است. این دو برای مدت یکسال در کالیفرنیا با یکدیگر ارتباط داشتند. قاضی کریس ترنر که حدادی را به قید ضمانت 1000دلار آزاد کرد، او را درخصوص هرگونه آزار، حمله و تلفن به گلناز در هرکجای آمریکا منع کرد. چنانچه خلاف این حکم صورت گیرد متهم تا سقف 11ماه و 29 روز زندانی و 2500 دلار جریمه خواهد شد. وکیل حامد حدادی، آندره وارتون، گفت ما در حال حاضر هیچ نظری درخصوص این رای نداریم. این پرونده هنوز بسته‌نشده و در جریان است.

کد خبر 140203

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز