گروه حوادث: یک مرد آلمانی‌تبار که اخیرا خود را از اعضای خانواده مشهور راکفلر معرفی کرده است، جمعه گذشته در دادگاه حاضر شد تا در برابر اتهام قتلی که 26 سال قبل اتفاق افتاده از خود دفاع کند.

متهم

این مهاجر آلمانی که سال‌ها قبل به آمریکا نقل مکان کرده است، 2 سال پیش نیز به اتهام ربودن دختر 7 ساله‌اش، دستگیر و راهی زندان شد.اما دادستان شهر ماساچوست آمریکا معتقد است در سال 1995 این فرد که با نام کریستوفر چیچستر خانه‌ای در شهر لس آنجلس اجاره کرد، بعد از مدتی ناپدید شدن صاحبخانه و همسرش به پلیس گزارش شد و از همان زمان، مرد مستأجر نیز خانه را ترک کرد. طبیعتا پلیس برای دنبال کردن سرنخی از قاتل احتمالی به‌دنبال مستأجر روانه شد اما مدتی بعد مشخص شد که کریستوفر چیچستر یک آریستوکرات بریتانیایی است و قاعدتا نمی‌توانسته چنین خانه‌ای را اجاره کرده باشد.

پرونده ناپدید شدن این زن و مرد میانسال ادامه داشت تا چندی پیش که زن و شوهر جوانی مالک جدید آن خانه شدند و هنگامی که قصد ساختن استخر در حیاط خانه داشتند با بقایای اسکلت مردی روبه‌رو شدند که پلیس معتقد است به صاحب‌خانه مفقودشده تعلق دارد. دادستان معتقد است از زمان مفقودی این زن و مرد به این مهاجر آلمانی مشکوک بوده اما این بار که به اتهام آدم ربایی دستگیر شده تصمیم به رو کردن اسناد خود کرده است. براساس مدارک موجود این شخص که از سال 2008 خود را راکفلر نامیده دارای هویت‌های متعدد بوده و زمانی خود را فیزیکدان جا زده و زمان دیگر جمع‌کننده آثار هنری یا مذاکره‌کننده سابق هیأت‌های خیریه برای بخشش بدهی کشورهای کوچک.

کد خبر 139889
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز