همشهری آنلاین: تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در رده هشتم رقابت‌های قهرمانی جهان 2011 ایتالیا قرار گرفت.

کامپوند زنان

به گزارش ایپنا، با پایان مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان که به میزبانی تورین ایتالیا برگزار شد، تیم ملی ایران که با 12 ورزشکار در دو رشته کامپوند و ریکرو در این رقابتها شرکت کرده بود با تک مدال نقره تیمی کامپوند زنان با حضور در جایگاه هشتمی به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها که به منظور توزیع سهمیه المپیک 2012 لندن برگزار شد، نمایندگان ایران در رشته المپیکی ریکرو موفق به کسب سهمیه نشدند و از این لحاظ با دست خالی مسابقات را به پایان رساندند.

در پایان رقابت‌های قهرمانی جهان، کره جنوبی با 3 طلا، 1 نقره و 2 برنز به عنوان قهرمانی جهان رسید و کشورهای آمریکا و ایتالیا به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم ملی ایران نیز در حالی به طور مشترک با کشورهای دانمارک، گرجستان، هند، مکزیک و هلند در جایگاه هشتم جهان قرار گرفت که این تیم در پایان رقابت‌های کامپوند در رده پنجم قرار داشت.

در این مسابقات و در بخش تیمی 8 تیم برتر و در بخش انفرادی 16 کماندار برتر رشته ریکرو سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب کردند و کمانداران ایران برای رسیدن به این منظور باید تا رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود، صبر کنند.

کد خبر 140158
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز